U principale prucessu di pruduzzione di sacchetti di imballaggio compositu è ​​analisi di prublemi di qualità

U prucessu di preparazione basica di sacchetti di imballaggio compositu hè divisu in quattru tappe: stampa, laminazione, slitting, fabricazione di sacchetti, chì i dui prucessi di laminazione è fabricazione di sacchetti sò prucessi chjave chì afectanu u rendiment di u pruduttu finali.

Prucessu di cumpunimentu

Prucessu di imballaggio di u produttu di cuncepimentu, in più di a scelta curretta di una varietà di sustrati, l'scelta di adesivi cumposti hè ancu critica, secondu l'usu di i prudutti, a cumpusizioni, e cundizioni post-processazione, i requisiti di qualità per a selezzione di qualità.Sceglite l'adesivo sbagliatu, ùn importa micca quantu perfettu a tecnulugia di trasfurmazioni cumposti, hà ancu causatu cunsiquenzi avversi, è ancu post-processing per riduce a forza, sottu a forza composta, perdite, sacchetti rotti è altri fallimenti.

L'scelta di l'imballazione flessibile chimica di ogni ghjornu cù adesivi per cunsiderà una varietà di fatturi, in generale, cum'è un adesivu cumpostu duverebbe risponde à e seguenti cundizioni:

Non tossicu

Nisun estratti dannosi appariscenu dopu à imballà i liquidi.

Applicabile à i requisiti di temperatura di u almacenamentu di l'alimentariu.

bona resistenza à l'intemperie, senza ingiallimentu è blistering, senza chalking è delaminazione.

resistenza à l'olii, i sapori, l'acitu è ​​l'alcooli.

Nisuna erosione di l'inchiostru di u mudellu di stampa, s'aspittava à avè una alta affinità per l'inchiostro.

Inoltre, a resistenza à l'erosione, u cuntenutu cuntene un gran numaru di spezie, alcooli, acqua, zuccaru, acidi grassi, etc., e so proprietà varianu, hè assai prubabile di penetrà à traversu a capa interna di a film composite in a capa adesiva. , pruvucannu danni di corrosione, risultatu in a delaminazione di u saccu di imballaggio, danni à fallimentu.In u risultatu, l'adesivu deve avè a capacità di risistiri à l'erosione di e sustanzi sopra, mantene sempre una forza di scorcia adesiva abbastanza.

I metudi di trasfurmazioni di composite di film plasticu sò u metudu di cumpostu seccu, u metudu di cumpostu umitu, u metudu di cumpostu di estrusione, u metudu di cumpostu di fusione calda è u metudu di cumpostu di co-estrusione è parechji altri..

1 、 cumpunimentu seccu

微信图片_20220401095113

U metudu di laminazione secca hè u metudu più cumuni di laminazione di imballaggi in plastica.In certi cundizioni di temperatura, tensione è rapidità, u primu sustrato hè uniformemente cumpletu cù una strata di adesivu basatu in solvente (adhesive hot melt monocomponente o adesivo reattivu di dui cumpunenti), dopu à u canali di coccia di a macchina di laminatura (divisu in trè zone). : zona di evaporazione, zona di indurimentu è l'esclusione di a zona d'odore) in modu chì u solvente s'evapora è si secca, è dopu da i rulli di pressa calda, in u statu di stampa calda è u sicondu sustrato (film plasticu, carta o foglia d'aluminiu) ligatu in un film cumpostu.

Laminazione secca pò laminate ogni tipu di film, è pò rimpiazzà a capacità di sintetizà materiali di imballaggio d'altu rendiment secondu i bisogni di u scopu secondu u cuntenutu.Dunque, in l'imballu, in particulare in l'imballaggio chimicu cutidianu hè statu risoltu u sviluppu.

2Cumposti umidi

U metudu compositu umitu hè un sustrato cumpostu (film plasticu, foglia d'aluminiu) rivestitu cù una strata di adesivu nantu à a superficia, in u casu di adesivu ùn hè micca seccu, attraversu u roller di pressione è altri materiali (carta, cellophane) composti, è poi siccati. dopu à u fornu in un film compostu.

 

U prucessu di compostu umitu hè simplice, cù menu adesivu, low cost, alta efficienza composta, è esclude u solvente residuale.

Wet composite laminating machine è u principiu di funziunamentu usatu è u metudu compositu seccu hè basu u listessu, a diffarenza hè u primu sustrato ricopertu cù cola, prima cù u sicondu sustrato laminatu compositu, è poi secca da u fornu.Semplice, dosage menu adesivu, vitezza cumposti, i prudutti cumposti ùn cuntenenu solventi residuali, a contaminazione alternativa à l'ambiente.

3 、 Composizione di estrusione

A cumpusizioni di estrusione hè u metudu più cumune di prucessu di cumpunimentu, hè l'usu di resina termoplastica cum'è materia prima, a resina hè riscaldata è fusa in u muffa, da a bocca die invece di a cura di foglia di a film, immediatamente dopu a cumpusizioni cù un altru tipu. o dui filmi inseme, è poi rinfriscati è curati.Laminazione di co-estrusione multi-strati hè una varietà di proprietà diverse di resina plastica attraversu più di a co-estrusione di estrusore, in a laminazione di fustelle in a film.

微信图片_20220401142804

I materiali compositi sò propensi à prublemi di qualità è suluzione

A cumpusizioni hè un prucessu impurtante in a pruduzzione è a trasfurmazioni di imballaggi flessibili, i so fallimenti cumuni sò: a pruduzzione di bolle d'aria, a bassa rapidità à a cumpusizioni, i prudutti finiti, i bordi arrugatu è rotulati, i prudutti cumposti si stende o si stende, ecc. nantu à l'analisi di arrughe, bordi rotulati di e cause è i metudi di eliminazione.

1 、 fenomenu di rughe

In u fallimentu cumpostu seccu di stu fenominu occupa una grande proporzione di u fallimentu direttamente affetta a qualità di u pruduttu finitu bag-making.

I mutivi principali di stu fallimentu sò i seguenti.

Qualità povira di materiale compositu o sustrato di stampa stessu, deviazione in u gruixu, i rotuli di film sò sciolti à e duie estremità è stretti à una estremità per via di una tensione di bobina sbilanciata.Sè u vulume di film hè siparata da l'elasticità di u grande, nantu à a macchina, u film su è falà è ampiezza di piazzamentu manca è dritta hè ancu relativamente grande perchè quandu u materiale entra trà u tamburinu caldu è i rulli di pressa calda, ùn pò micca. esse livellu cù i rulli pressa calda, cusì ùn pò esse squeezed flat, risultatu in u cumpostu finitu wrinkled, linee oblique, risultatu in scrap prodottu.Quandu u materiale compositu hè PE o CPP, se a deviazione di u spessore hè più di 10μm, hè ancu faciule d'arrugassi, à questu tempu, a tensione di u materiale compositu pò esse aumentata in modu adattatu, è u rullu di pressa calda pò diventà un statu horizontale. per l'estrusione.Tuttavia, si deve esse nutatu chì a tensione deve esse apprupriatu, troppu tensioni hè facile à fà u materiale cumpostu allungatu, risultatu in u saccu bocca tilt inward.Sè a deviazione di grossu di u materiale cumpostu hè troppu grande, ùn pò micca esse usatu veramente, deve esse trattatu.

H0dfb2ce95a744f54a14483a78e72fad4U
微信图片_20220401102709

2 、 spots bianchi composti

Cum'è un risultatu di scarsa inchiostro cupertura tassu spots bianchi: per inchiostri bianchi cumposti, quandu u inchiostru absorption volatilization, ma micca volatilization causatu da spots bianchi, disponibile à migliurà a capacità sicca di u metudu;s'ellu ci sò sempre spots bianchi, a suluzione generale hè di migliurà a cupertura di tinta bianca, cum'è cuntrollà a finezza di tinta bianca, perchè a finezza di macinazione di una bona tarifa di copertura di tinta hè forte.

Adesivu invece di macchie bianche prodotte in modo irregolare: in a capa di tinta rivestita di cola, per entra in l'inchiostro, assorberà u solvente, a tensione di a superficia è più chjuca di u sustrato, u leveling hè necessariamente micca cusì bonu cum'è a film di luce rivestita di cola, depressioni di cola. è a superficia aluminium-plated o foglia d'aluminiu ùn hè micca un fitu vicinu, riflettendu a luce à traversu a bolla quandu scontru à a rùbbrica, rifrattarà o riflessione diffusa, a furmazione di spots bianchi.A suluzione pò esse usata per liscia u revestimentu cù un rullu di gomma uniforme, o aumentà a quantità di rimpiazzamentu.

3 、 Bolla composta

I bolle cumposti sò generati in e seguenti situazioni è metudi currispondenti.

 

Bolle cumposti in u fenomenu

 

1. film mali, deve migliurà a cuncintrazzioni di adesivu è a quantità di rimpiazzamentu, MST, superficia KPT ùn hè micca fàciule à bagnà, facile à pruduce bolle, soprattuttu in winter.E bolle d'aria nantu à l'inchiostru,aduprate u metudu di aumentà a quantità di adesivu per sguassà.

 

2U bump superficia inchiostro è bolla, deve esse cumposti film cumpusizioni temperature e pressure compounding à cresce.

 

3, A quantità di aghjunghje cola nantu à a superficia di l'inchiostro hè bassu, duverebbe aumentà u tempu di pasta di pressione di rulli cumposti è l'usu di rulli lisci, preriscaldamentu di film abbastanza per riduce a velocità di cumpunimentu, sceglite una bona cola bagnata è a scelta curretta di tinta. .

 

 

微信图片_20220401110314

4. L'additivi (lubrificanti, agenti antistatici) in u filmu sò penetrati da a cola, cusì duvete sceglie a cola cù un altu pesu moleculare è una curazione rapida, aumentanu a cuncintrazione di cola, aumentanu a temperatura di u fornu per asciucà sanu a cola, è Ùn aduprate micca a film cù più di 3 mesi di u periodu di piazzamentu, perchè u trattamentu corona hè persu.

 

5A temperatura in l'inguernu hè bassu, l'unione à u filmu è u trasferimentu di tinta, l'effettu di l'allineamentu di resettore ùn hè micca bonu, cusì u locu di l'operazione mantene una certa temperatura.

 

6A temperatura di l'asciugatura hè troppu alta, u blistering di l'adesivu o a crosta di a pelle di a superficia si trova, è l'internu ùn hè micca seccu, cusì a temperatura di siccà di l'adesivo deve esse aghjustatu.

 

7. L'aria hè entrained trà u film di rulli cumposti, a temperatura di i rulli cumposti deve esse aumentata è l'angulu compostu deve esse decompostu (a film hè grossa è faciule di pruduce bolle quandu hè dura).

 

8A causa di l'alta barriera di film, u gasu CO2 pruduciutu da a curazione adesiva, residuale in u film compositu, micca stampatu à a bolla, deve migliurà a quantità di l'agente di curing, per chì l'adesivo curing in seccu.

 

9. L'acidu glicolicu in a gomma hè un bon solvente per u filler di tinta, a gomma dissolve a tinta, è ci sò solu bolle nantu à a tinta, chì deve evità a penetrazione di l'acqua in a gomma è migliurà a temperatura di secca di a gomma per riduce. a dissoluzione di l'inchiostro.

微信图片_20220401104805

4 、 Poveru forza di buccia

Peel forza hè poviru, hè duvuta à curing incomplete, o a quantità di cola hè troppu pocu, o l 'inchiostru usatu è adesivu ùn currisponde à a situazione, ancu s'è u curing hè statu finitu, ma trà i dui strati di film compostu per via di u mancanza di lunghezza hà ridutta riduzzione forza.

 

A quantità d'iniezione di cola hè troppu chjuca, u rapportu di l'adesivu hè ridutta, a cola hè deteriorata in u almacenamentu, l'acqua è l'alcohol sò mischiati in a cola, l'ausiliarii in a film sò precipitati, u prucessu di siccà o di maturazione ùn hè micca in u locu. , etc., chì vi purterà à i fattori riduzzione di forza peel cumposti finali.

 

Prestate attenzione à l'almacenamiento propiu di cola, u più longu ùn hè micca più di 1 annu (canna di stagnu sigillata);impediscenu l'entrata di sustanzi straneri in a cola, in particulare l'acqua, l'alcohol, etc., chì ponu causà fallimentu di cola.Film appropritatu per migliurà a quantità di revestimentu di cola;migliurà a temperatura di l'asciugatura di u voluminu di l'aria, riduce a vitezza di cumpunimentu.U sicondu trattamentu di a superficia di a film per migliurà a tensione di a superficia;riduce l'usu di additivi in ​​a superficia di cumpunimentu di film.Tutti issi metudi ponu aiutà à migliurà u prublema di a forza di sbucciatura povira di compostu.

5. Calore seal male

Cumposti bag heat seal cattiva prestazione è i so causi sò basu i seguenti situazioni.

 

A forza di saldatura termica hè povera.I mutivi principali di u fenomenu ùn sò micca guariti cumplettamente o a temperatura di sigillatura di calore hè troppu bassu.Ottimisate u prucessu di curazione o aumentà in modu adattatu a temperatura di u cuteddu di sigillatura pò migliurà u prublema.

 

Delaminazione di a tappa di u calore è l'indice di rifrazione.A causa principale di stu fenominu hè u ligame ùn hè micca guaritu.Aghjustate u tempu di curazione o aghjustate u cuntenutu di l'agente di curazione pò migliurà stu prublema.

 

Pover apertura / poca apertura di u filmu di a capa interna.A causa di stu fenominu hè troppu pocu agentu di apertura, risultatu in troppu materiale (modificatore) è superficia di film appiccicosa o grassa.Stu prublema pò esse migliuratu aumentendu a quantità di l'agente di apertura, aghjustendu a quantità di modificatore, è evitendu a contaminazione secundaria nantu à a superficia di a film.

A fine

Grazie per a vostra lettura, speremu chì avemu l'uppurtunità di esse i vostri partenarii.

Sè vo avete qualchì quistione chì vulete dumandà, per piacè sentite liberu di fà sapè è cuntattateci.

Cuntattu:

Indirizzu mail :fannie@toppackhk.com

Whatsapp : 0086 134 10678885


Postu tempu: Apr-01-2022