Elementi essenziali di a prova di a velocità di trasmissione di l'ossigenu per l'imballaggio alimentariu

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'imballaggio, i materiali d'imballaggio leggeri è faciuli da trasportà sò sviluppati gradualmente è largamente utilizati. Tuttavia, e prestazioni di sti novi materiali d'imballaggio, in particulare e prestazioni di barriera à l'ossigenu, ponu risponde à i requisiti di qualità di l'imballaggio di i prudutti? Questa hè una preoccupazione cumuna di i cunsumatori, di l'utilizatori è di i pruduttori di prudutti d'imballaggio, di l'agenzie d'ispezione di qualità à tutti i livelli. Oghje discuteremu i punti principali di e prove di permeabilità à l'ossigenu di l'imballaggi alimentari.

A velocità di trasmissione di l'ossigenu hè misurata fissendu l'imballu à u dispusitivu di prova è righjunghjendu l'equilibriu in l'ambiente di prova. L'ossigenu hè adupratu cum'è gas di prova è l'azotu cum'è gas vettore per furmà una certa differenza di cuncentrazione di ossigenu trà l'esternu è l'internu di l'imballu. I metudi di prova di permeabilità di l'imballaggi alimentari sò principalmente u metudu di pressione differenziale è u metudu isobaricu, di i quali u più adupratu hè u metudu di pressione differenziale. U metudu di differenza di pressione hè divisu in duie categurie: u metudu di differenza di pressione di u vacuum è u metudu di differenza di pressione pusitiva, è u metudu di u vacuum hè u metudu di prova più rappresentativu in u metudu di differenza di pressione. Hè ancu u metudu di prova più precisu per i dati di prova, cù una vasta gamma di gas di prova, cum'è ossigenu, aria, diossidu di carbonu è altri gas per pruvà a permeabilità di i materiali di imballaggio, l'implementazione di u metudu di prova di permeabilità di gas di film è fogli di plastica standard GB/T1038-2000.

U principiu di a prova hè di utilizà u campione per separà a camera di permeazione in dui spazii separati, prima aspittà u vacuum da i dui lati di u campione, è dopu riempie un latu (latu à alta pressione) cù gas di prova di 0,1 MPa (pressione assoluta), mentre chì l'altru latu (latu à bassa pressione) ferma in u vacuum. Questu crea una differenza di pressione di u gas di prova di 0,1 MPa da i dui lati di u campione, è u gas di prova penetra à traversu u film in u latu à bassa pressione è provoca un cambiamentu di pressione da u latu à bassa pressione.

Un gran numeru di risultati di teste mostranu chì per l'imballaggio di latte frescu, a permeabilità à l'ossigenu di l'imballaggio trà 200-300, a durata di conservazione in frigorifero di circa 10 ghjorni, a permeabilità à l'ossigenu trà 100-150, finu à 20 ghjorni, se a permeabilità à l'ossigenu hè cuntrullata sottu à 5, allora a durata di conservazione pò ghjunghje à più di 1 mese; per i prudutti di carne cotti, ùn hè micca solu necessariu fà attenzione à a quantità di permeabilità à l'ossigenu di u materiale per prevene l'ossidazione è u deterioramentu di i prudutti di carne. È ancu fà attenzione à e prestazioni di barriera à l'umidità di u materiale. Per l'alimenti fritti cum'è tagliatelle istantanee, alimenti soffiati, materiali di imballaggio, e stesse prestazioni di barriera ùn devenu micca esse trascurate, l'imballaggio di tali alimenti hè principalmente per prevene l'ossidazione è l'irrancidimentu di u produttu, dunque per ottene ermeticu, isolamentu à l'aria, luce, barriera à u gas, ecc., l'imballaggio cumunu hè principalmente film alluminizatu à vuoto, attraversu teste, a permeabilità generale à l'ossigenu di tali materiali di imballaggio deve esse sottu à 3, a permeabilità à l'umidità in i seguenti 2; u mercatu hè più cumunu imballaggi di cundizionamentu di gas. Non solu per cuntrullà a quantità di permeabilità à l'ossigenu di u materiale, ci sò ancu certi requisiti per a permeabilità di u diossidu di carbonu.


Data di publicazione: 24 di ferraghju 2023