Si deve esse imposte una tassa plastica?

A "tassa di imballaggi in plastica" di l'UE, inizialmente prevista per esse prelevata u 1 di ghjennaghju di u 2021, hà attiratu una grande attenzione da a sucetà per un tempu, è hè stata posposta à u 1 di ghjennaghju di u 2022.

A "tassa di imballaggi in plastica" hè una tassa addiziale di 0,8 euro per kilogramu per l'imballaggi di plastica unicu.
In più di l'UE, a Spagna hà pensatu à introduci un impositu simili in lugliu 2021, ma hè statu ancu postponatu à principiu di 2022;

 图1 (1)

U Regnu Unitu introduverà una tassa di imballaggi in plastica di £ 200 / tonnellata da u 1 d'aprile 2022.

 

À u listessu tempu, u paese chì hà rispostu à a "tassa plastica" era u Portugallu ...
In quantu à a "tassa plastica", ùn hè micca veramente una tassa nantu à i plastichi vergini, nè una tassa nantu à l'industria di l'imballaggio.Hè una tarifa pagata per i rifiuti di imballaggi di plastica chì ùn ponu micca riciclà.Sicondu a situazione attuale di u riciclamentu di l'imballaggi di plastica, l'imposizione di "tassa plastica" purterà assai ingressu à l'UE.

Siccomu a "tassa di plastica" hè principarmenti una imposta imposta nantu à l'imballaggi plastichi micca riciclati, hà una grande relazione cù u tassu di riciclamentu di i materiali di imballaggi plastichi.Per riduce l'imposta di "tassa di plastica", parechji paesi di l'UE anu cuncentratu i so sforzi per migliurà ulteriormente e strutture di riciclamentu di plastica pertinenti.Inoltre, u costu hè ancu ligatu à l'imballu duru è duru.L'imballu molle hè assai più liggeru cà l'imballu duru, cusì u costu serà relativamente riduttu.Per quelli industrii di imballaggi di plastica, l'imposta di "tassa di plastica" significa chì u costu di u stessu imballaggio di plastica serà più altu, è u costu di l'imballu aumenterà in cunseguenza.

L'UE hà dettu chì ci pò esse qualchì cambiamentu in a cullizzioni di a "tassa di plastica", ma ùn cunsiderà micca abolisce.

 

L'Unione Europea hà ancu dichjaratu chì l'intruduzioni di l'impositu di plastica hè di riduce l'usu di plastica per via di i canali legali, per riduce a contaminazione causata da l'imballaggi di plastica à l'ambiente.
A "tassa di plastica" hè imposta, chì significa ancu chì in un futuru vicinu, ogni volta chì vi beie una buttiglia di bevanda imballata in plastica o un pruduttu imballatu in plastica, un impositu supplementu serà prelevatu.U guvernu spera di rializà a "tassa plastica".cumportamentu, susciteghja a cuscenza ambientale di tutti, è pagà per a pussibilità di contaminazione di l'ambiente.

A pulitica fiscale di plastica realizata da l'UE è altri paesi, finu à avà parechji pruduttori è fornitori di l'esportazione ùn anu micca realizatu a crisa purtata da a tassa plastica, sò sempre aduprendu imballaggi in nylon, imballaggi in schiuma è imballaggi in plastica per imballaggi?I tempi cambianu, i tendenzi di u mercatu cambianu, è hè ora di fà un cambiamentu.

Allora, di fronte à una seria di misure di restrizzione plastica è a "tassa plastica", ci hè un modu megliu?

avè!Avemu ancu aghjurnatu iterativamente i plastichi biodegradabili chì aspetta per noi per sviluppà, prumove è aduprà megliu.

 IMG_5887

Qualchidunu pò dì chì u costu di plastica biodegradable hè assai più altu ch'è quellu di u plasticu ordinariu, è a so prestazione è altri aspetti ùn sò micca forti quant'è i plastichi ordinali.veramente micca!I plastichi biodegradabili ùn anu micca assai post-processamentu, chì ponu salvà assai di manodopera, risorse materiali è risorse.

 
In a circustanza chì a "tassa di plastica" hè imposta, ogni pruduttu esportatu hà da pagà una tassa, è per evitari l'impositu di plastica, a maiò parte di i clienti prupone à riduce l'usu di imballaggi plastichi o truvà modi per riduce u costu di i prudutti.Tuttavia, l'usu di imballaggi biodegradabili eviterà fundamentalmente u prublema di "tassa plastica".A più impurtante, l'imballaggi biodegradabili ùn affettanu micca l'ambiente.Veni da a natura è appartene à a natura, chì hè in linea cù a tendenza generale di prutezzione di l'ambiente.

 

Ancu s'ellu impone un "impositu di plastica" hè un bonu modu per trattà a contaminazione plastica, se vulemu risolve fundamentalmente u prublema, avemu bisognu di ognunu di noi per riflette, è avemu bisognu di travaglià inseme.
Avemu fattu grandi passi nantu à sta strada, è speremu chì cù e nostre onde, simu disposti à unisce a manu cù e persone di tutti i campi di a vita per creà un ambiente di vita megliu.


Tempu di Postu: Feb-10-2022