A "tassa nantu à l'imballaggi di plastica" di l'UE, inizialmente prevista per u 1u di ghjennaghju di u 2021, hà suscitatu una larga attenzione da a sucietà per un pezzu, è hè stata rinviata à u 1u di ghjennaghju di u 2022.
A "tassa nantu à l'imballaggi di plastica" hè una tassa supplementaria di 0,8 euro per chilogramu per l'imballaggi di plastica à usu unicu.
In più di l'UE, a Spagna prevede d'introduce una tassa simile in lugliu 2021, ma hè stata ancu rinviata à l'iniziu di u 2022;
U Regnu Unitu introdurrà una tassa nantu à l'imballaggi di plastica di £ 200 / tunnellata à partesi da u 1u d'aprile 2022.
À u listessu tempu, u paese chì hà rispostu à a "tassa di plastica" hè statu u Portugallu...
In quantu à a "tassa nantu à a plastica", ùn hè micca in realtà una tassa nantu à i plastichi vergini, nè una tassa nantu à l'industria di l'imballaggi. Hè una tassa pagata per i rifiuti d'imballaggi di plastica chì ùn ponu esse riciclati. Sicondu a situazione attuale di u riciclaggio di l'imballaggi di plastica, l'imposizione di a "tassa nantu à a plastica" porterà assai entrate à l'UE.
Siccomu a "tassa nantu à a plastica" hè principalmente una tassa imposta nantu à l'imballaggi di plastica micca riciclati, hà una grande relazione cù u tassu di riciclaggio di i materiali d'imballaggio in plastica. Per riduce a tassa di a "tassa nantu à a plastica", parechji paesi di l'UE anu cuncentratu i so sforzi nantu à u miglioramentu di l'installazioni di riciclaggio di plastica pertinenti. Inoltre, u costu hè ancu ligatu à l'imballaggi morbidi è duri. L'imballaggi morbidi sò assai più ligeri di quelli duri, dunque u costu serà relativamente riduttu. Per quelle industrie di l'imballaggi in plastica, a tassa di a "tassa nantu à a plastica" significa chì u costu di u listessu imballaggio in plastica serà più altu, è u costu di l'imballaggio aumenterà di cunsiguenza.
L'UE hà dettu chì ci puderanu esse qualchi cambiamenti in a riscossione di a "tassa di plastica", ma ùn cunsidererà micca di abulilla.
L'Unione Europea hà ancu dichjaratu chì l'introduzione di a tassa nantu à a plastica hè per riduce l'usu di plastica per via legale, in modu da riduce l'inquinamentu causatu da l'imballaggi di plastica à l'ambiente.
A "tassa di plastica" hè applicata, ciò significa ancu chì in un futuru vicinu, ogni volta chì beie una buttiglia di bevanda imballata in plastica o un pruduttu imballatu in plastica, una tassa supplementaria serà applicata. U guvernu spera di impone a "tassa di plastica". cumpurtamentu, aumentà a cuscenza ambientale di tutti è pagà per a pussibilità di inquinà l'ambiente.
A pulitica fiscale di a plastica applicata da l'UE è da altri paesi, finu à avà parechji pruduttori è fornitori d'esportazione ùn anu micca capitu a crisa purtata da a tassa di a plastica, utilizanu sempre imballaggi in nylon, imballaggi in schiuma è imballaggi in plastica per l'imballaggio? I tempi cambianu, e tendenze di u mercatu cambianu, è hè ora di fà un cambiamentu.
Dunque, di fronte à una seria di misure di restrizione di plastica è a "tassa di plastica", ci hè una manera megliu?
Avemu ancu plastiche biodegradabili aghjurnate iterativamente chì aspettanu chì pudemu sviluppà, prumove è aduprà megliu.
Certi pirsuni ponu dì chì u costu di i plastichi biodegradabili hè assai più altu ch'è quellu di i plastichi ordinarii, è chì e so prestazioni è altri aspetti ùn sò micca cusì forti cum'è i plastichi ordinarii. In realtà micca! I plastichi biodegradabili ùn anu micca assai post-elaborazione, ciò chì pò risparmià assai forza lavoro, risorse materiali è risorse.
In e circustanze chì a "tassa di plastica" hè applicata, ogni pruduttu esportatu deve pagà una tassa, è per evità a tassa di plastica, a maiò parte di i clienti pruponenu di riduce l'usu di imballaggi di plastica o di truvà modi per riduce u costu di i prudutti. Tuttavia, l'usu di imballaggi biodegradabili eviterà fundamentalmente u prublema di a "tassa di plastica". Ancu più impurtante, l'imballaggi biodegradabili ùn anu micca effettu nant'à l'ambiente. Vene da a natura è appartene à a natura, ciò chì hè in linea cù a tendenza generale di a prutezzione di l'ambiente.
Ancu s'è l'imposizione di una "tassa di plastica" hè un bon modu per trattà l'inquinamentu plasticu, sè vulemu risolve fundamentalmente u prublema, avemu bisognu di ognunu di noi per riflettà, è avemu bisognu di travaglià inseme.
Avemu fattu grandi passi avanti nant'à sta strada, è speremu chì cù e nostre onde, simu disposti à unisce e mani cù persone di tutti i ceti suciali per creà un ambiente di vita megliu.
Data di publicazione: 10 di ferraghju 2022






