Sò disposti à spende più per cumprà veri sacchetti di basura biodegradabili?

Ci sò parechji tippi di sacchetti di plastica, cum'è u polietilene, chì hè ancu chjamatu PE, polietilene d'alta densità (HDPE), polietilene di bassu-mi-gradu (LDPE), chì hè un materiale cumunimenti utilizatu per i sacchetti di plastica.Quandu sti sacchetti di plastica ordinariu ùn sò micca aghjuntu cù degradanti, ci vole centinaie d'anni per degradà, chì porta una contaminazione inimaginable à l'organisimi di a terra è l'ambiente.

 

Ci hè ancu qualchi sacchetti incompletamente degradati, cum'è a fotodegradazione, a degradazione oxidativa, a degradazione di petra-plastica, etc., induve l'agenti degradanti o carbonate di calciu sò aghjuntu à u polietilene.U corpu umanu hè ancu peggiu.

 

Ci hè ancu qualchi sacchetti di amido falsi, chì costanu un pocu più di u plasticu ordinariu, ma hè ancu chjamatu "degradable".In corta, ùn importa ciò chì u fabricatore aghjunghje à PE, hè sempre polietilene.Di sicuru, cum'è cunsumadore, pudete micca esse capace di vede tuttu.

 

Un metudu di paragone assai simplice hè u prezzu unitario.U costu di i sacchetti di basura degradabili non degradabili hè solu un pocu più altu ch'è quelli ordinali.U costu di veri sacchetti di basura biodegradabili hè duie o trè volte più altu ch'è quellu di quelli ordinali.Sè vo scontru U tipu di "borsa degradable" cù un prezzu unità assai bassu, ùn pensate micca chì hè prezzu à coglie, hè prubabile di esse un saccu chì ùn hè cumplettamente degradata.

 

Pensate à questu, se i sacchetti cù un prezzu unitario cusì bassu ponu degradà, perchè i scientisti studianu sempre quelli sacchetti di plastica biodegradabili di costu più altu?I sacchetti di basura custituiscenu una grande parte di l'imballaggi di plastica, è questi rifiuti di plastica cumuni è i sacchetti di basura "degradabili" ùn sò micca veramente degradabili.

In u cuntestu di l'ordine di restrizzione plastica, assai imprese utilizanu a parolla "degradable" per vende un gran numaru di sacchetti di plastica micca degradabili à pocu prezzu sottu a bandiera di "prutezzione ambientale" è "degradable";è i cunsumatori ancu ùn capiscenu micca, simplice Si crede chì u cusì chjamatu "degradable" hè "degradazione cumpleta", perchè questu "microplastic" pò diventà una volta di più una basura chì dannu l'animali è l'omu.

 

Per popularizà, i plastichi degradabili ponu esse divisi in plastichi degradabili basati in petrolchimichi è plastichi degradabili bio-basati secondu a fonte di materie prime.

 

Sicondu a strada di degradazione, pò esse divisa in fotodegradazione, degradazione termo-ossidativa è biodegradazione.

Plastici fotodegradabili: E cundizioni di luce sò richieste.In a maiò parte di i casi, i plastichi fotodegradabili ùn ponu micca esse completamente degradati nè in u sistema di eliminazione di basura nè in l'ambienti naturali per via di e cundizioni esistenti.

 

Plastica termo-ossidativa: Plastica chì si rompe sottu à l'azzione di u calore o di l'ossidazione per un periudu di tempu chì risulta in cambiamenti in a struttura chimica di u materiale.A causa di e cundizioni esistenti, in a maiò parte di i casi, hè difficiule di degradà cumplettamente.

 

Plastici biodegradabili: basati nantu à a pianta, cum'è paglia di amido o materie prime, cum'è PLA + PBAT, i plastichi biodegradabili ponu esse composti cù gasi, cum'è i rifiuti di cucina, è ponu esse degradati in acqua è diossidu di carbonu.I plastichi bio-basati ponu ancu riduce l'emissioni di diossidu di carbonu.In cunfrontu cù i plastichi ordinali, i plastichi bio-basati ponu riduce u cunsumu di risorse di oliu da 30% à 50%.

 

Capisce a diffarenza trà degradable è cumplettamente degradable, site dispostu à spende soldi in sacchetti di basura completamente degradabili?

 

Per noi, per i nostri discendenti, per i criaturi di a terra, è per un ambiente di vita megliu, duvemu avè una visione à longu andà.


Tempu di Postu: Feb-14-2022