O le a le taga Mylar ma pe faʻapefea ona filifili?

Ae e te leʻi faʻatau mo Mylar oloa, o lenei tusiga o le a fesoasoani ia te oe e toe iloilo faʻavae ma tali fesili autu e oso ai-amata lau Mylar meaʻai ma mea e teu ai mea faigaluega.O le taimi lava e te taliina ai nei fesili, o le a sili atu lou mafaia ona filifili ato sili Mylar ma oloa mo oe ma lou tulaga.

 

O le a le ato Mylar?

Mylar ato, masalo ua e faalogo i le faaupuga lea e faailoa ai le ituaiga taga e faaaoga e afifi ai au oloa.O ato Mylar o se tasi lea o ituaiga masani o afifi pa, mai le auala faʻafefiloi i le paʻu porotini, mai le kofe i le hemp.Ae ui i lea, o le toʻatele o tagata latou te le iloa poʻo le a le Mylar.

Muamua, o le faaupuga "Mylar" o se tasi lea o igoa tau fefaʻatauaʻiga mo le polyester film e taʻua o le bopp film.

Mo le fa'atekinisi fa'apitoa ma iloatino, o lo'o fa'atusaina mo le "biaxially oriented polyethylene terephthalate."

Na atiaʻe e DuPont i le 1950s, o le ata na faʻaaoga muamua e le NASA mo Mylar palanikeke ma le teuina umi aua e faʻalautele ai le ola o meaʻai e ala i le mitiia o le okesene.Filifili pepa alumini malosi sili.

Talu mai lena taimi, o Mylar ua faʻaaogaina lautele ona o lona malosi maualuga ma lona afi, moli, kesi ma mea manogi.

O Mylar foi o se insulator lelei e tetee atu i le faʻalavelave eletise, o le mea lea e faʻaaogaina e fai ai palanikeke faʻafuaseʻi.

Mo nei mafuaaga uma ma sili atu, o ato Mylar ua manatu o le tulaga auro mo le teuina o meaai umi.

83

O a mea lelei o Mylar?

O le malosi maualuga, faʻafefeteina o le vevela, faʻamautuina o vailaʻau, puipuiga mai kesi, manogi, ma le malamalama o ni uiga tulaga ese ia e avea ai Mylar numera tasi mo le teuina o meaʻai umi.

O le mea lena e te va'ai ai i le tele o mea'ai o lo'o fa'apipi'i i ato u'amea Mylar e ta'ua o taga iila ona o le fa'a alumini i luga.

O le a le umi e tumau ai mea'ai i totonu o ato Mylar?

O mea'ai e mafai ona tumau mo le tele o tausaga i totonu o lau Mylar taga, ae fa'alagolago tele i mea taua e 3:

1. Tulaga teuina

2. Ituaiga meaai

3. Afai na fa'amau lelei le meaai.

O mea taua nei e 3 o le a iloa ai le umi ma le umi o lau meaʻai pe a faʻasaoina i se ato Mylar.Mo le tele o taumafa e pei o apa oloa, o lo latou vaitaimi aoga e fuafua e 10 tausaga, ae o meaai mamago e pei o pi ma fatu e mafai ona tumau mo le 20-30 tausaga.

A faʻamaufaʻailoga lelei meaʻai, o loʻo e i ai i se tulaga sili atu e faʻateleina le umi ma sili atu.

O a ituaigaMea'ai e le tatau ona afifiina ma Mylar?

- So'o se mea e susū e 10% pe itiiti e tatau ona teu i totonu o ato Mylar.E le gata i lea, o mea e maua ai le susu o le 35% poʻo le maualuga e mafai ona faʻaleleia le botulism i siosiomaga e leai se ea ma o lea e manaʻomia ai le pasteurized.E manaʻomia ona faʻamalamalama manino o le 10 minute o le susu e faʻaumatia ai le botulinum toxin.Ae peita'i, afai e te tau atu i se afifi o lo'o i ai le poop (o lona uiga o lo'o tupu a'e siama i totonu ma maua mai ai mea oona) 'aua le 'ai mea o lo'o i totonu o le ato!Faamolemole ia matau, matou te ofoina atu ata tifaga o se filifiliga sili ona lelei mo meaʻai meaʻai susu.Fa'afeso'ota'i matou mo nisi fa'amatalaga. 

– E mafai ona teu fuala'au 'aina ma fualaau faisua ae na'o le le aisa.

– O le susu, aano o manufasi, fuala'au 'aina ma pa'u o le a liu rancid i se taimi uumi.

Ituaiga eseese o Mylar Bags ma lo latou faʻaogaina

Ato mafolafola

E iai ato Mylar e faatafafa i foliga.E tutusa a latou galuega ma faʻamaufaʻailoga, ae o latou foliga e ese.

I se isi faaupuga, a e faʻatumu ma tapuni lenei ato Mylar, o loʻo i ai se sikuea mafolafola poʻo se faʻailoga faʻataʻitaʻi i le pito i lalo.O ato e lelei mo le faʻaoga i aso uma, aemaise lava i latou e faigata ona teuina i totonu o pusa.

Atonu na e vaʻaia o latou faʻapipiʻi lauti, laau afu, ma nisi o mea faʻamago o le cannabis.

Ato Tutu

O Mylars tu i luga e le ese tele mai taga fa'amau fa'amau.E tutusa lava le mataupu faavae ma le fa'aogaina.

Pau lava le eseesega o foliga o nei taga.E le pei o taga pito i lalo sikuea, o le Mylar tu i luga e leai se tapulaa.O latou pito i lalo e mafai ona lapotopoto, oval, pe oʻo foʻi i sikuea poʻo faatafafa i foliga.

xdrf (12)

O ato Mylar e fa'asao tamaiti

O le ato Mylar e tete'e tamaiti e na'o se fa'afouga fa'alelei o le taga Mylar masani.O taga nei e mafai ona faʻamaufaʻailogaina, loka sipa poʻo soʻo se isi ituaiga ato Mylar, na o le pau lava le eseesega o le faʻaogaina o le loka faʻaopoopo e faʻamautinoa ai e leai se masaa poʻo le avanoa o tamaiti i totonu.

Ole loka fou ole saogalemu e fa'amautinoa ai e le mafai e lau tama ona tatala le ato Mylar.

Fa'amama iila pito i luma ma tua ato Mylar

Afai e te manaʻomia se ato Mylar e le gata ina puipuia ai lau oloa, ae faʻatagaina oe e vaʻai i totonu, filifili le faamalama Mylar ato.O lenei sitaili ato Mylar e lua ona foliga.O le itu pito i tua e matua le malamalama, a'o le pito i luma e atoatoa poʻo se vaega manino, pei o se faamalama.

Ae ui i lea, o le manino e faigofie ai ona faʻaleagaina le oloa.O le mea lea, 'aua ne'i fa'aogaina nei taga mo fa'amoemoega umi e teu ai.

O ato uma se'i vagana ai taga Mylar vacuum e iai loka sipi.

O le faaiuga

O le faʻalauiloaina lea o ato Mylar, faʻamoemoe e aoga lenei tusiga ia te oe uma.

Faafetai mo le faitau.


Taimi meli: Me-26-2022