Cos'è u saccu Mylar è cumu sceglie?

Prima di cumprà i prudutti Mylar, questu articulu vi aiuterà à riviseghjà i principii è risponde à e dumande chjave chì saltaranu à inizià u vostru prughjettu di imballaggio di l'alimentariu è di l'attrezzi Mylar.Una volta chì risponde à queste dumande, sarete megliu capace di selezziunà i migliori sacchetti è prudutti Mylar per voi è a vostra situazione.

 

Cosa hè una borsa di Mylar?

Sacchetti di Mylar, avete probabilmente intesu stu terminu per indicà u tipu di sacchetti chì sò usati per imballà i vostri prudutti.I sacchetti di Mylar sò unu di i tipi più cumuni di imballaggi di barriera, da u mischju di traccia à a proteina in polvere, da u caffè à a canapa.Tuttavia, a maiò parte di a ghjente ùn sanu micca ciò chì hè un Mylar.

Prima, u terminu "Mylar" hè in realtà unu di parechji nomi di cummerciale per a film di poliester cunnisciutu cum'è film bopp.

Per i tecnicamenti sofisticati è esigenti, significa "tereftalate di polietilene orientatu biaxialmente".

Sviluppatu da DuPont in l'anni 1950, a film hè stata urigginariamente utilizata da a NASA per i mantelli Mylar è u almacenamentu à longu andà, perchè allargò a vita di l'alimentariu assorbendu l'ossigenu.Sceglite un fogliu d'aluminiu super forte.

Da tandu, Mylar hè stata largamente utilizata per via di a so alta resistenza à a tensione è di e so proprietà di u focu, a luce, u gasu è l'odore.

Mylar hè ancu un bon insulatore contr'à l'interferenza elettrica, per quessa hè utilizatu per fà mantelli d'urgenza.

Per tutti sti mutivi è più, i sacchetti di Mylar sò cunsiderati u standard d'oru per u almacenamentu di l'alimentariu à longu andà.

83

Chì sò i vantaghji di Mylar?

L'alta resistenza à a trazione, a resistenza à a temperatura, a stabilità chimica, a prutezzione da i gasi, l'odori è a luce sò caratteristiche uniche chì facenu Mylar u numeru unu per u almacenamentu di l'alimentariu à longu andà.

Hè per quessa chì vede tanti prudutti alimentari imballati in sacchetti di Mylar metallizzati cunnisciuti cum'è sacchetti di foil per via di a strata d'aluminiu nantu à elli.

Quantu durà l'alimentu in sacchetti di Mylar?

L'alimentu pò durà decennii in i vostri sacchetti di Mylar, ma questu dipende largamente da 3 fatturi assai impurtanti à dì:

1. Cundizione di almacenamiento

2. Tipu di alimentu

3. Se l'alimentu hè statu sigillatu bè.

Questi 3 fattori chjave determinaranu u periodu è a vita di u vostru alimentu quandu cunservatu cù un saccu di Mylar.Per a maiò parte di l'alimenti, cum'è i prudutti in conserve, u so periodu di validità hè prughjettatu per esse 10 anni, mentri l'alimenti ben secchi, cum'è i fasgioli è i grani pò durà 20-30 anni.

Quandu l'alimentu hè ben sigillatu, site in una pusizioni megliu per avè una durata estesa è ancu più.

Chì tipi diAlimenti chì ùn deve micca imballatu cù Mylar?

- Qualchese cù un cuntenutu di umidità di 10% o menu deve esse guardatu in sacchetti di Mylar.Inoltre, l'ingredienti cù u cuntenutu di umidità di 35% o più altu ponu prumove u botulismu in ambienti senza aria è per quessa deve esse pasteurizatu.Ci vole à esse chjaru chì 10 minuti di allattamentu distrughjenu a toxina botulinica.In ogni casu, s'è scuntratu un pacchettu chì hà cacca (chì significa chì i batteri crescenu in l'internu è pruducenu tossine) ùn manghja micca u cuntenutu di u saccu!Per piacè nutate, offremu sustrati di film chì sò una scelta eccellente per l'articuli alimentari di cuntenutu di umidità.Cuntattateci per più dettagli. 

- I frutti è ligumi ponu esse guardati, ma solu s'ellu ùn hè micca congelatu.

- U latti, a carne, i frutti è a pelle si ranciranu più longu.

Diversi tipi di Mylar Bags è u so usu

Borsa à fondu pianu

Ci sò sacchetti di Mylar chì sò in forma quadrata.Hanu u listessu mecanismu di travagliu è di sigillatura, ma a so forma hè diversa.

In altri palori, quandu si riempie è chjude stu saccu di Mylar, ci hè un spaziu pianu pianu o rettangulare à u fondu.I sacchetti sò ideali per l'usu di ogni ghjornu, in particulare quelli chì sò difficiuli di guardà in cuntenituri.

Puderete l'avete vistu imballà tè, erbe è alcuni prudutti di cannabis secchi.

Borse Stand-Up

I Mylars stand-up ùn sò micca assai distinti da i sacchetti standard di u buttone flat.Hanu u listessu principiu di travagliu è applicazione.

L'unica diferenza hè a forma di sti sacchetti.A cuntrariu di i sacchetti di fondu quadratu, u Mylar stand-up ùn hà micca limitazione.U so fondu pò esse circular, ovale, o ancu quadratu o rettangulare in forma.

xdrf (12)

Borse Mylar resistenti à i zitelli

U saccu Mylar resistente à i zitelli hè solu una versione aghjurnata di u saccu Mylar standard.Questi sacchetti ponu esse sigillati in vacuum, zipper lock o qualsiasi altru tipu di saccu Mylar, l'unica diferenza hè u mecanismu di chjusu extra chì assicura micca spills o accessu à u zitellu à u cuntenutu.

A nova serratura di sicurezza assicura ancu chì u vostru zitellu ùn pò micca apre u saccu Mylar.

Borse in Mylar trasparenti in foglia frontale è posteriore

Sè avete bisognu di un saccu di Mylar chì ùn solu prutege u vostru pruduttu, ma ancu permette di vede ciò chì ci hè dentru, sceglite u saccu di Mylar di finestra.Stu stile di borsa Mylar hà un aspettu di dui strati.A parte posteriore hè cumpletamente opaca, mentre chì a fronte hè completamente o parzialmente trasparente, cum'è una finestra.

Tuttavia, a trasparenza rende u pruduttu suscettibile à i danni ligeri.Dunque, ùn aduprate micca questi sacchetti per u almacenamentu à longu andà.

Tutti i sacchetti eccettu i sacchetti di Mylar di vacuum anu serratura di zipper.

A fine

Questa hè l'intruduzione di i sacchetti di Mylar, spergu chì questu articulu hè utile à tutti.

Grazie per leghje.


Tempu di post: 26-May-2022