Chì ghjè l'impurtanza di l'imballaggio di i prudutti sustinibili?

Quandu sceglite u tipu d'imballu ghjustu per un pruduttu, dui fattori entranu in ghjocu, unu hè cumu l'imballu aiuterà u vostru pruduttu à distingue da i vostri cuncurrenti, è l'altru hè quantu sustinibili o eco-friendly l'imballu hè.Mentre chì ci sò parechje opzioni per l'imballaggio di u produttu, i sacchetti stand-up sò un grande esempiu chì ponu intruduce in a maiò parte di l'industrii è furnisce una opzione più sustenibile.

 

Perchè l'imballaggio di i prudutti sustinibili hè impurtante?

L'impattu ambientale di l'imballaggio di u produttu hè evidenti in tutte l'industrii, da i plastichi unichi usati in l'imballaggi alimentari, à l'imballaggi cosmetichi chì ùn ponu micca esse riciclati largamente è mandati in discariche.A manera in cui e merchenzie sò imballate è cunsumate porta à prublemi ecologichi cum'è a brucia di gasi di serra è l'eliminazione impropria, chì portanu à prublemi cum'è u Great Pacific Garbage Patch o l'alimentariu chì si perde prima di cunsumà.

I pruduttori è i cunsumatori anu rispunsabilità in l'usu è in a manipulazione di i prudutti è di i so imballaggi, ma senza cunsiderà cumu i prudutti sò imballati, i prublemi ponu accade prima chì e merchenzie ghjunghjenu à u scaffale.

Chì sò e suluzioni per imballaggi sustinibili ?

A sustenibilità deve esse cunsiderata à u principiu di u ciclu di vita di u vostru pruduttu, è l'imballu chì sceglite hà un impattu annantu à parechji fatturi, cum'è i costi di spedizione, u almacenamentu, a vita di a vostra merchandise è cumu i vostri cunsumatori manighjanu u vostru imballaggio.Truvà l'imballu adattatu per u vostru pruduttu richiede di cunsiderà tutti questi fattori, s'ellu si adatta à u vostru tipu di produttu, è induve serà vendutu.Alcune cose impurtanti da cunsiderà per ottene imballaggi sustinibili include:

1. Sceglite un tipu d'imballu chì mantene i vostri articuli freschi più longu è prutegge da a contaminazione.Questu allarga a vita di conservazione è riduce a probabilità di sprecazione di e merchenzie.
2. Minimize u numeru di cumpunenti imballaggi usatu.Se pudete truvà una solu suluzione di pacchettu chì risponde à i vostri bisogni, pò aiutà à riduce i costi di spedizione è di produzzione cumparatu cù l'usu di parti di materiale supplementari.
3. Sceglie imballaggio da una sola materia riciclabili, piuttostu cà l 'opzioni cù differente tippi di materiali, chì li rende difficiule à riciclà.
4. Truvate un cumpagnu di imballaggio cuncentratu in a sustenibilità per pudè esse cunsigliatu nantu à l'opzioni è l'opzioni chì pudete fà durante u prucessu di sviluppu di l'imballu.
5. Includite l'infurmazioni per chì i vostri clienti sanu cumu riciclà u vostru imballaggio è quali parti sò adattati per u riciclamentu.
6. Aduprate imballaggi chì ùn perdi micca spaziu.Questu significa chì u vostru pruduttu si mette bè in u containeru senza lascià un vacu, riducendu i costi di spedizione è l'emissioni di C02.
7. Evite foglie, foglie o altri cutouts.Se pudete truvà una suluzione di imballaggio chì vi permette di stampà tutte l'infurmazioni chì avete bisognu nantu à u pruduttu o l'imballu stessu, pò minimizzà a quantità di materiale mandatu cù u pruduttu.
8. Quandu hè pussibule, urdinate l'imballaggio in grande quantità, perchè riduce i bisogni di risorse durante a fabricazione è a spedizione.Questu puderia ancu esse un modu più costu-efficace per surghjente materiali di imballaggio.

Cumu l'imprese ponu prufittà di suluzioni di imballaggio sostenibili?

Cù tutte e considerazioni supplementari chì l'imballaggi sustinibili necessitanu, l'imprese anu da prufittà ancu di l'adopru.Mentre chì a riduzione di l'impattu ambientale hè un benefiziu in sè stessu, se una cumpagnia ùn prufiteghja micca di stu cambiamentu à u stessu tempu, u so usu di imballaggi sustinibili diventa inefficace è micca una opzione viable per elli.Fortunatamente, l'imballaggi sustinibili ponu furnisce assai benefici, per esempiu.

Parechji cunsumatori cunsidereghjanu a sustenibilità quandu compranu, è impurtante 75% di millennials dicenu chì hè un fattore impurtante per elli.Questu significa chì l'imprese ponu risponde à i bisogni di l'utilizatori è assicurà una basa di clienti à longu andà per passà à un imballaggio sustinibili prima.

Questu presenta l'uppurtunità per l'altri cumpagnie di differenzi si in un mercatu altrimenti affollatu induve altri cuncurrenti ùn ponu micca offre versioni più sustinibili di i so prudutti.

A riduzione di i costi di spedizione è di almacenamentu beneficerà direttamente i costi di imballaggio.Qualchese impresa chì vende assai prudutti capisce chì un picculu percentuale di riduzzione di u costu pò avè un grande impattu nantu à a prufittuità cum'è scala è cresce.

Se l'imballaggi sustinibili migliurà ancu a vita di u vostru pruduttu, i cunsumatori utteneranu un pruduttu di qualità più altu cumparatu cù l'opzioni più economiche è menu sustinibili.

Facendu più faciule per i vostri clienti di riciclà è dispunì bè i vostri prudutti è imballaggi aumenterà a so probabilità di riciclà.Cù solu u 37% di i cunsumatori cuscenti di ciò chì ponu riciclà, l'imprese ponu fà più faciule per i so clienti per piglià l'azzione ghjusta.

Dimustrendu chì a vostra attività hè cuscente à l'ambiente, o almenu piglià passi per riduce u so impattu, pò migliurà a percepzioni di a vostra marca è aiutà à attruverà i clienti chì u valore.

 

Sacchetti stand-up - soluzioni di imballaggio sostenibili

I sacchetti stand-up, à volte chjamati Doy Packs, sò diventati una di l'opzioni di imballaggio più utilizzate per i rivenditori.Offrenu parechje opzioni di persunalizazione diverse, chì li facenu ideali per quasi ogni industria, è sò una opzione più sustenibile chè l'imballaggi tradiziunali.

I sacchetti stand-up sò fatti da imballaggi flessibili custituiti da una o più strati di materiale cù funzioni supplementari è add-ons.Questu significa chì si pruduce articuli alimentari chì anu bisognu di mantene frescu o avè una marca di bellezza chì deve esse distinta, i sacchetti stand-up sò una grande suluzione.A sustenibilità di a borsa stand-up face ancu unu di i principali contendenti per l'imprese chì cercanu di riduce u so impattu ambientale.

Certi modi per ottene questu sò:

efficienza di risorse

Aiuta à riduce i rifiuti

Riduce u spaziu di imballaggio persu

faciule da riciclà

Richiede menu materiale di imballaggio

Facile da trasportà è almacenà

 

Avemu aiutatu l'imprese in tutte e industrie à capisce se una borsa stand-up hè a scelta bona per elli.Da sacchetti cumplettamente persunalizati chì si cuncentranu nantu à a praticità, à creà l'opzioni più sostenibili attraversu a selezzione di materiale, pudemu aiutà vi ghjunghje à i vostri scopi di imballaggio.Ch'ella sia una piccula impresa chì cerca di migliurà u so imballaggio o una sucietà più grande in cerca di soluzioni novi, cuntattateci oghje per amparà di più.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022