Chì sò l'usi di i sacchetti di imballaggio biodegradabili?Sapete tuttu questu

1. Mantenimentu fisicu.L'alimentu cullucatu in u saccu di imballaggio deve esse impeditu di impastà, collisione, sensazione, differenza di temperatura è altri fenomeni.

2. Mantenimentu di Shell.A cunchiglia pò separà l'alimentu da l'ossigenu, vapore d'acqua, macchie, etc. Leakproofing hè ancu un elementu necessariu di pianificazione di imballaggio.Certi pacchetti includenu dissiccanti o disoxidizanti per allargà a vita di conservazione.L'imballaggio in vacuum o l'eliminazione di l'aria da i sacchetti di imballaggio degradabili sò ancu i metudi principali di imballaggio di l'alimentariu.Mantene l'alimentu pulito, frescu è sicuru duranti a vita di scaffale hè a funzione principale di u saccu di imballaggio.

3. Pack o mette in u listessu pacchettu.Imballà oggetti chjuchi di u listessu tipu in un pacchettu hè un bonu modu per salvà u voluminu.Powder and granular objects deve esse imballatu.

4. Trasmette infurmazione.L'imballaggi è l'etichette dicenu à e persone cumu utilizà, trasportà, riciclà o dispunì di imballaggi o alimenti.

5. Marketing.U marketing spessu usa etichette di scatula per incuragisce i pussibuli cumpratori à cumprà prudutti.Per decennii, a pianificazione di l'imballaggio hè diventata un fenomenu irrilevante è in constante evoluzione.A cumunicazione di marketing è a pianificazione gràfica deve esse appiicata à i punti culminanti è a vendita di a scatula esterna (per una certa ragione).

6. Sicurezza.L'imballaggio pò ghjucà un rolu impurtante in a riduzione di i risichi per a sicurità di u trasportu.I sacchetti di imballaggio ponu ancu impediscenu l'alimentariu di vultà à altri prudutti.U saccu di imballaggio degradable pò impedisce l'alimentariu da esse manghjatu illegale.Certi imballaggi alimentari hè assai forte è hà segni anti-falsificazione, l'effettu di quale hè di prutezzione di l'interessi di l'imprese da esse persu.Hè marcatu laser, culore speciale, autentificazione SMS è altre etichette.Inoltre, per prevene u furtu, i venditori mettenu tag di surviglianza elettronica nantu à i sacchetti è aspettanu chì i cunsumatori li portanu à l'outlet di a tenda per a demagnetizazione.

7. Cunvenzione.L'imballaggio pò esse facilmente acquistatu, caricatu è scaricatu, impilatu, affissatu, vendutu, apertu, rimballatu, applicatu è riutilizatu.

Attualmente ci sò trè sacchetti di plastica detti ecològichi: sacchetti di plastica degradabili, sacchetti di plastica biodegradabili è sacchetti di plastica compostabili.Tutti pensanu chì a biodegradabilità significa biodegradazione, ma ùn hè micca.Solu s'ellu pò esse scompostu in diossidu di carbonu è acqua pò prutege l'ambiente.Per cumprà un saccu di plastica biodegradable o compostable, avete bisognu di verificà se u saccu hè emessu cù una etichetta di saccu di plastica specificata da u paese.Sicondu l'etichetta, determinà i materiali di produzzione.I materiali biodegradabili o compostabili cumunimenti usati sò PLA è PBAT.I sacchetti biodegradabili sò in Pò esse degradati in acqua è diossidu di carbonu in 180 ghjorni sottu à e cundizioni di a natura è di a terra o di compost industriale, chì appartene à u ciculu urgànicu è hè innocu à u corpu umanu è l'ambienti naturali.


Tempu di Postu: Dec-27-2021