Distinzione di materiale è u scopu di l'applicazione di i sacchetti di imballaggio in vacuum

A gamma principale di l'applicazione di i sacchetti di imballaggio in vacuum hè in u campu di l'alimentariu, è hè aduprata in a gamma di alimenti chì deve esse guardatu in un ambiente di vacuum.Hè utilizatu per caccià l'aria da i sacchetti di plastica, è dopu aghjunghje nitrogenu o altri gasi mischiati chì ùn sò micca dannusu à l'alimentariu.
1. Impedisce l'ambiente di crescita di i microorganismi in un ambiente di vacuum, evite a contaminazione di l'ambiente circondu, riduce a rata di oxidazione di grassu in l'alimentu, è impedisce l'ambiente di crescita di i microorganismi enzimatici esistenti.
2. U saccu di imballaggio in vacuum pò impedisce l'umidità di l'alimentu da l'evaporazione, riduce a perdita di l'acqua è mantene a qualità di u pruduttu.
3. L'estetica di u saccu di imballaggio in vacuum facia faciule per e persone per avè un sensu intuitivu nantu à u pruduttu è cresce u desideriu di cumprà.
Parlemu di a selezzione specifica di sacchetti di imballaggio in vacuum, è a selezzione di diversi tipi di sacchetti di imballaggio in vacuum hè diversu.
Materiale PE: adattatu per i sacchetti di imballaggio in vacuum à bassa temperatura.Più imballaggio per i prudutti congelati.
Materiale PA: bona flessibilità è alta resistenza à puntura.
Materiale PET: aumenta a forza meccanica di u pruduttu di u saccu di imballaggio, è u costu hè più bassu.
Materiale AL: AL hè un fogliu d'aluminiu, chì hà proprietà di barriera elevata, proprietà d'ombra, è resistenza à l'umidità.
Materiale PVA: proprietà di barriera aumentata, revestimentu di alta barriera.
Materiale RCPP: u materiale più utilizatu per i sacchetti di cucina à alta temperatura, adattatu per l'usu di alta temperatura.
I sacchetti di imballaggio in vacuum sò fatti di clorur di polyvinylidene, poliester, è materiali di poliamide chì sò anti-ossidativi, vale à dì, impediscenu a permeabilità di l'ossigenu è una bona ritirata;alcuni di elli seranu cumposti cù nylon, film di poliester è materiali multi-layer di polietilene.U materiale di cloruru di polivinilidenu citatu sopra hè u tipu di film cù u megliu effettu di bluccà l'ossigenu è u vapore d'acqua, ma ùn hè micca veramente resistente à u sigillamentu di calore.U poliester hà una grande forza di tensione.Nylon hà una bona barriera di l'ossigenu è una bona resistenza à u calore, ma a velocità di trasmissione di u vapore d'acqua hè troppu grande è u costu di fabricazione hè altu.Dunque, in generale, a maiò parte di i pruduttori sceglienu materiali compositi per sceglie i vantaghji è i disadvantages di diversi filmi.Dunque, quandu parechji clienti utilizanu è sceglienu sacchetti di imballaggio in vacuum, avemu da analizà e caratteristiche di u cuntenutu è selezziunate materiali adattati secondu e so caratteristiche.


Tempu di post: Jul-19-2022