Cunniscite l'origine di Bing Dwen Dwen?

A testa di u panda Bingdundun hè decorata cù un alone culuritu è ​​linee di culore fluenti; a forma generale di u panda hè cum'è un astronauta, un espertu in sport di ghiaccio è di neve di u futuru, chì implica a cumbinazione di a tecnulugia muderna è di i sport di ghiaccio è di neve. Ci hè un picculu core rossu in u palmu di Bing Dun Dun, chì hè u caratteru dentru.
Bing Dundun hè neutru in quantu à u genere, ùn emette micca soni, è trasmette l'infurmazioni solu per mezu di i movimenti di u corpu.

7c1ed21b0ef41bd5ad6e82990c8896cb39dbb6fd9706

« Ghiacciu » simbulizeghja a purezza è a forza, chì sò e caratteristiche di l'Olimpiadi invernali. « Dundun » significa onestu, robustu è carinu, ciò chì currisponde à l'imagine generale di u panda è simbulizeghja u corpu forte, a vuluntà indomitabile è u spiritu olimpicu inspiratore di l'atleti olimpichi invernali.
A cumbinazione di l'imagine di u panda di Bingdundun è di a cunchiglia di cristallu di ghiaccio integra elementi culturali cù i sporti di ghiaccio è di neve è li dà novi attributi è caratteristiche culturali, riflettendu e caratteristiche di i sporti di ghiaccio è di neve invernali. I panda sò ricunnisciuti da u mondu cum'è i tesori naziunali di a Cina, cù un aspettu amichevule, carinu è ingenuu. Stu disignu pò micca solu rapprisintà a Cina, chì ospita l'Olimpiadi Invernali, ma ancu l'Olimpiadi Invernali cù un sapore cinese. L'aureola di culore di a testa hè ispirata da a North National Speed ​​Skating Hall - "Ice Ribbon", è e linee fluide simbulizanu a pista di sporti di ghiaccio è di neve è l'alta tecnulugia 5G. A forma di a cunchiglia di a testa hè presa da u cascu di sporti di neve. A forma generale di u panda hè cum'è un astronauta. Hè un espertu di sporti di ghiaccio è di neve di u futuru, vale à dì a cumbinazione di a tecnulugia muderna è di i sporti di ghiaccio è di neve.
Bing Dun Dun abbanduneghja l'elementi tradiziunali è hè pienu di futuristu, mudernu è veloce.

Per via di a liberazione di e mascotte, i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali di Pechino mostreranu à u mondu a visione spirituale di a Cina, i so successi in u sviluppu è u charme unicu di a cultura cinese in a nova era, è mostreranu l'amore di u populu cinese per i sporti di ghiaccio è di neve è u so amore per i Ghjochi Olimpichi è i Ghjochi Invernali. L'aspettative di i Ghjochi Paralimpichi esprimenu a bella visione di a Cina di prumove scambii è apprendimentu mutuale trà e civiltà mundiali è di custruisce una cumunità cù un avvene cumunu per l'umanità. (Cummentatu da Han Zirong, vicepresidente à tempu pienu è secretariu generale di u Cumitatu Organizatore di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino)
A nascita di a mascotte hè u risultatu di una larga participazione da tutti i ceti suciali, incarna a saviezza di parechje persone è esperti in casa è à l'esteru, è riflette u spiritu di travagliu d'apertura, di spartera è di ricerca di l'eccellenza. E duie mascotte sò vivaci, carine, uniche è delicate, integrendu organicamente elementi culturali cinesi, stile internaziunale mudernu, caratteristiche di i sporti di ghiaccio è di neve, è caratteristiche di a cità ospitante, mustrendu vividamente l'entusiasmu di l'1,3 miliardi di cinesi per i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino è i Ghjochi Paralimpici Invernali. Aspettendu cun impazienza l'invitu calorosu à l'amichi di tuttu u mondu, l'imagine interpreta u spiritu olimpicu di lotta tenace, unità è amicizia, capiscitura è tolleranza, è esprime ancu cun entusiasmu a bella visione di prumove scambii è apprendimentu mutuale di e civiltà mundiali è di custruisce una cumunità cù un avvene cumunu per l'umanità. (Cummentatu da Chen Jining, sindaco di Pechino è presidente esecutivu di u Cumitatu Organizatore di i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino)

 


Data di publicazione: 11 di ferraghju 2022