Materiali cumuni è tippi di sacchetti di imballaggio plastica

Materiali cumuni di sacchetti di imballaggio di plastica:

1. Polietilene

Hè u polietilene, chì hè largamente utilizatu in sacchetti di imballaggio di plastica.Hè chjaru è trasparente.Havi i vantaghji di a resistenza ideale à l'umidità, a resistenza à l'ossigenu, a resistenza à l'acidu, a resistenza à l'alkali, a sigillatura termica, etc., è ùn hè micca tossicu, senza gustu è senza odore.Norme di igiene di imballaggi.Hè u materiale di u saccu di l'alimentu di cuntattu ideale in u mondu, è i sacchetti di imballaggio alimentari in u mercatu sò generalmente fatti di stu materiale.

2. Polyvinyl chloride/PVC

Hè a seconda varietà plastica più grande in u mondu dopu à u polietilene.Hè una scelta ideale per sacchetti di imballaggio di plastica, sacchetti di PVC, sacchetti compositi è sacchetti di vacuum.Pò esse ancu usatu per l'imballu è a decorazione di copertine cum'è libri, cartulare è biglietti.

3. Polietilene di bassa densità

U polietilene di bassa densità hè a varietà più largamente usata in l'industria di l'imballaggi plastichi è di stampa di diversi paesi.Hè adattatu per u soffiu per esse trasfurmatu in film tubulari, è hè adattatu per l'imballaggio di l'alimentariu, l'imballaggio chimicu di ogni ghjornu è l'imballaggio di prudutti di fibra.

4. Polyethylene d'alta densità

Polietilene d'alta densità, resistente à u calore, resistente à a cucina, resistente à u friddu è resistente à a congelazione, a prova di umidità, a prova di gas è insulating, ùn hè micca faciule per esse danatu, è a so forza hè duie volte quella di polietilene di bassa densità.Hè un materiale cumuni per i sacchetti di plastica.

Huizhou Dingli Packaging Products Co., Ltd., un fabricatore prufessiunale di sacchetti di plastica, hà 16 anni di sperienza in a persunalizazione di sacchetti di plastica, è vi ponu furnisce sacchetti di plastica persunalizati, sacchetti di imballaggi di carta, cartoni, scatuli di pizza, scatuli di hamburger, ghiaccio. ciotole di crema, cibo Cunsultazioni di prezzu per sacchetti di imballaggio, sacchetti di imballaggio di patatine fritte, sacchetti di imballaggio di snack, sacchetti di imballaggio di caffè, sacchetti di imballaggio di tabacco, sacchetti di imballaggio personalizzati è di plastica, è imballaggio di carta.

 

I materiali cumuni per i sacchetti di imballaggio di plastica sò i seguenti:

1. Saccu di imballaggio in plastica PE

U polietilene (PE), chjamatu PE, hè un compostu urganicu high-molecular uttenutu da a polimerizazione additiva di l'etilene.Hè ricunnisciutu com'è un bonu materiale per u cuntattu alimentariu in u mondu.U polietilene hè a prova di umidità, anti-ossidante, resistente à l'acidu, resistente à l'alkali, micca tossicu, senza gustu, inodore, è cunforma à i standard di igiene di l'imballaggi alimentari, è hè cunnisciutu cum'è u "fiore di plastica".

2. PO sacchetti di plastica

U plasticu PO (poliolefina), chjamatu PO, hè un copolimeru di poliolefina, chì hè un polimeru ottenutu da i monomeri olefini.Opacu, brittle, non-tossicu, spessu usatu cum'è PO sacchetti flat, PO vest bags, in particulare PO sacchetti di plastica.

3. PP saccu di imballaggio plastica

U saccu di plastica PP hè un saccu di plastica fattu di polipropilene.Aduttà generalmente a stampa di culore, stampa offset, è hà culori brillanti.Hè un plasticu di polipropilene stretchable è appartene à un tipu di termoplasticu.Superficie non tossica, inodore, liscia è trasparente.

4. Saccu di plastica OPP

U materiale di u saccu di imballaggio in plastica OPP hè polipropilene, polipropilene bidirezionale, chì hè carattarizatu da una brucia faciule, fusione è goccia, giallu nantu à a cima è blu in u fondu, menu fumu dopu à abbandunà u focu, è cuntinueghja à brusgià.Hà e caratteristiche di alta trasparenza, brittleness, bon sealing è forte anti-falsificazione.

5. Sacchetti di plastica PPE

U saccu di imballaggio in plastica PPE hè un pruduttu pruduttu da a cumminazione di PP è PE.U pruduttu hè a prova di polvera, anti-bacteria, a prova di umidità, anti-ossidazione, resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura, resistenza à l'oliu, non tossicu è senza gustu, alta trasparenza, forti proprietà meccaniche, anti-sabbiatura Alte prestazioni, forte resistenza à a perforazione è a resistenza di lacrime.

6. Eva sacchetti di plastica

U saccu di plastica EVA (saccu frosted) hè principalmente fattu di materiale tensile di polietilene è materiale lineare, chì cuntene 10% materiale EVA.A bona trasparenza, a barriera di l'ossigenu, a prova di umidità, a stampa luminosa, u corpu di u saccu luminosu, pò pruvà à mette in risaltu e caratteristiche di u pruduttu stessu, a resistenza à l'ozone, i ritardanti di fiamma è altre caratteristiche.

7. Sacchetti di plastica PVC

I materiali di PVC includenu materiale frosted, trasparente ordinariu, ultra-trasparente, amichevule à l'ambiente di bassa toxicità, materiali non tossichi amichevuli di l'ambiente (6P ùn cuntene ftalati è altri standard), etc., è ancu di gomma dura è dura.Hè sicura, igienica, durable, bella è pratica, cù un aspettu squisitu è ​​diversi stili, è hè assai còmuda à aduprà.Parechji pruduttori di prudutti d'alta gamma generalmente sceglienu sacchetti di PVC per imballà, decoranu bè i prudutti è migliurà a qualità di u produttu.

I cuntenuti descritti sopra sò alcuni di i materiali cumunimenti utilizati in sacchetti di imballaggi di plastica.Quandu sceglite, pudete sceglie u materiale apprupriatu per fabricà sacchetti di imballaggio plasticu secondu i vostri bisogni attuali


Tempu di post: 19-Jan-2022