Ogni tipu di sacchetti di tabacco, pudemu fà quandu vulete !

U pruduttu principale di a nostra cumpagnia hè sacchetti di imballaggio, una varietà di sacchetti di imballaggio alimentari, cum'è imballaggio di caramelle, imballaggio di patatine fritte, imballaggio di caffè.Ci sò parechji tippi diffirenti per i sacchetti, per esempiu, sacchetti di zipper, sacchetti di zipper stand-up, sacchetti di spout, sacchetti di forma speciale, sacchetti di cannabursts, sacchetti medible di skittles, sacchetti di erbaccia, sacchetti di tabacco, etc.

Oghje Parlemu di u saccu in forma (Shaped pouch) chì hè u stilu di borsa più famosu di pocu tempu.

Cum'è u nome suggerisce, a forma di u saccu speciale hè sfarente di u saccu ordinariu, hè irregulare, è a forma hè diversa.A nostra sucietà accetta a persunalizazione per ogni pruduttu, è cuncepiscemu, scriveremu è pruduciamu secondu e esigenze di i nostri clienti.I seguenti ritratti sò tutti i prudutti finiti cù sacchetti persunalizate in forma speciale, alcuni di i disinni sò fatti da noi, è avemu trovu a forma diversa hè assai attrattiva è a ghjente pò vede immediatamente.

xdrf (1)
xdrf (2)

I materiali principali di u saccu in forma speciale sò furmati da PE è PET è aluminium plating.

PE, polietilene di nome cumpletu, hè una resina termoplastica, stu materiale hè inodore, non tossicu, si sente cum'è cera, hà una resistenza eccellente à a bassa temperatura, è una bona stabilità chimica, pò sustene a maiò parte di l'attaccu à l'acidu è l'alkali, insolubile in solventi generali. a temperatura di l'ambienti, l'assorbimentu di l'acqua hè chjuca, ci hè una bona prestazione d'insulazione elettrica.PE hè comunmente utilizatu in filmi di imballaggi farmaceutici è alimentari, imballaggi di necessità di ogni ghjornu, rivestimenti è carta sintetica, etc.

PET, polietilene tereftalato, hè a varietà principale di poliester termoplasticu, cumunimenti cunnisciuta cum'è resina di poliester.PET hà eccellenti proprietà meccaniche, resistenza à l'oliu, resistenza à u grassu, resistenza à l'acidu diluitu è ​​à l'alkali à a maiò parte di i solventi, è u PET hà una bassa permeabilità à u gasu è u vapore d'acqua, è hà eccellenti proprietà d'acqua, vapore, oliu è odore.PET hà una alta trasparenza, pò bluccà i raghji ultravioletti, è hà una bona lucentezza.

I sacchetti di forma speciale sò divisi in quattru categurie in u pruduttu finitu: brillanti, matte, toccu suave è laser.

U saccu di forma speciale brillanti hè chì a superficia di u saccu hè brillanti.

xdrf (3)

U saccu di forma speciale matte hè chì a superficia di u saccu hè materiale matte, ùn hà micca una funzione riflettente, è hà un megliu rendimentu di evità di luce.

xdrf (4)
xdrf (5)

U saccu in forma speciale di film soft touch hè un film matte BOPP cun un toccu speciale di velluto lisu è delicatu nantu à a superficia di u saccu.U saccu in forma speciale di film soft touch hà una bona resistenza à l'usura;hà un sensu eccellenti di culore, è a tonalità ùn serà micca persa dopu à fitting;a nebbia hè alta, è hà un effettu matte più speciale.

xdrf (6)
xdrf (7)

I sacchetti di forma speciale di laser sò usati nantu à a superficia di u saccu cù tecnulugia di trasfurmazioni laser per ottene un effettu riflettente è culurita.

xdrf (8)
xdrf (9)

U saccu di spout di u sessu oppostu hè di persunalizà u saccu secondu i bisogni di l'ospiti, a maiò parte di i prudutti sò sacchetti di gelatina, latticini, succhi, prudutti di salute è cù questa forma speciale, farà u pruduttu più interessante è attraente. in particulare per a forma di l'animali, i zitelli piace assai.

xdrf (10)

Per perseguite un effettu speciale, certi clienti piace ancu stampà l'internu di u saccu.Cù stu disignu, u logu o a fotografia pò esse stampata à l'internu di u saccu, cusì chì u pruduttu di u cliente pò esse evitata da esse falsificatu è falsificatu da altri.

xdrf (11)

A maiò parte di i clienti chì persunalizà sacchetti in forma speciale sò usati per mantene u tabacco, l'incensu, l'erba.Per evitari di i zitelli chì aprenu u saccu per via di a curiosità, avemu apposta un modu speciale per apre u saccu - u saccu hà duie aperture, ma s'ellu hè apertu da u listessu latu, hè impussibile di apre u saccu, u currettu. manera di apre hè di apre u saccu cù dui mani nantu e fora, tira lu dura, è u saccu pò esse apertu.Stu disignu pò esse un bonu modu per impedisce à i zitelli di manghjà accidentalmente o toccu l'uggetti affilati, per evità u periculu di i zitelli senza a cumpagnia di membri di a famiglia o adulti.

xdrf (12)

Semu sempre aspittendu à fà più stili di sacchetti novi è innovatori, listessu per a struttura di materiale di u saccu.U plasticu ùn hè micca bonu per l'ambiente, cusì circhemu materiale riciclabile è biodegradable in u stessu tempu.In ogni mumentu, speremu di aiutà i nostri clienti à imballà i so prudutti megliu è più perfettamenti.


Tempu di post: 17-mar-2022