Aisea ua avea ai le PLA ma le PBAT ma mea masani i mea e mafai ona fa'aleagaina?

Talu mai le oʻo mai o palasitika, ua faʻaaogaina lautele i itu uma o olaga o tagata, e aumaia ai le faigofie tele i le gaosiga ma le olaga o tagata.Ae ui i lea, e ui ina faigofie, o lona faʻaaogaina ma otaota e mafua ai le faʻateleina o le faʻaleagaina o le siosiomaga, e aofia ai le paʻepaʻe filogia e pei o vaitafe, fanua faʻatoʻaga, ma sami.
O le Polyethylene (PE) ose palasitika fa'aleaganu'u e masani ona fa'aaogaina ma ose suiga tele i mea e mafai ona fa'aleagaina.

PE o loʻo i ai le tioata lelei, mea faʻafefe vai vai ma le tetee i le tau, ma o nei meatotino e mafai ona taʻua faʻatasi o " uiga PE".

I le faagasologa o le sailiga e foia le "faiga palasitika" mai le aʻa, i le faaopoopo atu i le sailia o mea fou e faʻafeiloaʻi ai le siosiomaga, o se auala taua tele o le sailia lea o se siosiomaga i mea o loʻo i ai nei e mafai ona faʻaleagaina e le siosiomaga ma avea ma vaega. o le taamilosaga o gaosiga Mea faauo, lea e le gata ina faasaoina ai le tele o tagata faigaluega ma tau o meafaitino, ae foia foi le faafitauli ogaoga o le faaleagaina o le siosiomaga i se taimi puupuu.

O mea totino o mea e mafai ona faʻaleagaina e fetaui ma manaʻoga o le faʻaaogaina i le taimi o le teuina, ma pe a uma ona faʻaaogaina, e mafai ona faʻaleagaina i mea e le afaina ai le siosiomaga i lalo o tulaga masani.

E eseese mea fa'aletino e iai uiga 'ese'ese ma e iai fo'i mea lelei ma fa'aletonu.Faatasi ai ma i latou, o le PLA ma le PBAT o loʻo i ai se tulaga maualuga maualuga o pisinisi, ma o latou gafatia gaosiga o loʻo i ai se tulaga taua i le maketi.I lalo o le faʻalauiloaina o le faʻatonuga faʻatapulaʻaina o le palasitika, e matua vevela le gaosiga o meafaitino olaola, ma ua faʻalauteleina e kamupani palasitika tetele a latou gaosiga.I le taimi nei, o le gaosiga faʻaletausaga faʻaletausaga o le PLA e sili atu i le 400,000 tone, ma e faʻamoemoe e sili atu i le 3 miliona tone i le isi tolu tausaga.I se tulaga patino, o loʻo faʻaalia ai o mea PLA ma PBAT o mea e mafai ona faʻaleagaina ma e maualuga le faʻalauiloaina i le maketi.

O le PBS i mea e mafai ona fa'aleagaina ose mea e maualuga le maualuga o le fa'aogaina, fa'aoga atili, ma fa'atekonolosi matua.

O le gaosiga o loʻo iai nei ma le faʻamoemoeina o le faʻatupulaia o le gaosiga o le gaosiga o mea faʻaleagaina e pei o le PHA, PPC, PGA, PCL, ma isi, o le a laʻititi, ma e tele lava ina faʻaaogaina i fale gaosi oloa.O le mafuaaga autu o nei mea e mafai ona faʻaleagaina o loʻo i ai pea i le amataga, o tekinolosi e le o matua ma maualuga tele le tau, o lea e le maualuga ai le tikeri faʻamaonia, ma e le o mafai nei ona tauva ma PLA ma PBAT.

E eseese mea fa'aletino e iai uiga 'ese'ese ma e iai fo'i mea lelei ma fa'aletonu.E ui lava latou te le maua atoatoa le "PE uiga", o le mea moni, o mea masani biodegradable e masani lava polyesters aliphatic, e pei o le PLA ma le PBS, lea e aofia ai esters.O lo'o fa'amauina le PE, o le ester bond i lona filifili mole e maua ai le biodegradability, ma o le filifili aliphatic e tu'uina atu ai "uiga PE".

O le mea faʻafefeteina ma mea faʻainisinia, faʻafefe vevela, fua faʻaleagaina, ma le tau o le PBAT ma le PBS e mafai ona aofia ai le faʻaogaina o le PE i le gaosiga o oloa faʻaaogaina.

O le maualuga o le gaosiga o le PLA ma le PBAT e maualuga tele, ma o le itu foi lea o le atinaʻe malosi i loʻu atunuu.PLA ma PBAT e eseese uiga.PLA ose palasitika malo, ma PBAT ose palasitika vaivai.O le PLA ma le le lelei o le faʻaogaina o ata tifaga e tele lava ina faʻafefiloi ma le PBAT ma le malosi lelei, lea e mafai ona faʻaleleia le faʻaogaina o ata tifaga e aunoa ma le faʻaleagaina o ana mea ola.fa'aleagaina.O le mea lea, e le o se faʻateleina le fai atu o le PLA ma le PBAT ua avea ma faʻaoga autu o mea faʻaleagaina.

 


Taimi meli: Feb-26-2022