Perchè u PLA è u PBAT sò u mainstream trà i materiali biodegradabili?

Dapoi l'avventu di plastica, hè stata largamente utilizata in tutti l'aspetti di a vita di e persone, purtendu una grande cunvenzione à a produzzione è a vita di e persone.In ogni casu, mentre hè cunvenutu, u so usu è i rifiuti portanu ancu à una contaminazione ambientale sempre più seria, cumpresa a contaminazione bianca cum'è fiumi, terreni agriculi è oceani.

 

U polietilene (PE) hè un plasticu tradiziunale largamente utilizatu è una alternativa maiò à i materiali biodegradabili.

 

PE hà una bona cristalinità, proprietà di barriera di vapore d'acqua è resistenza à u clima, è queste proprietà ponu esse chjamate cullettivamente "caratteristiche PE".

 

nutizie (2)

 

In u prucessu di circà à risolviri a "contaminazione plastica" da a radica, in più di truvà novi materiali alternativu favuritu di l'ambiente, un metudu assai impurtante hè di truvà un ambiente in i materiali esistenti chì ponu esse degradati da l'ambiente è diventanu una parte. di u ciculu di pruduzzione Materiali amichevuli, chì ùn solu risparmia assai di manufatti è i costi di materiale, ma risolve ancu u prublema di contaminazione ambientale seriu attuale in pocu tempu.

 

E proprietà di i materiali biodegradabili rispondenu à i bisogni di l'usu durante u periodu di almacenamiento, è dopu l'usu, ponu esse degradati in sustanzi chì sò innocu à l'ambiente in cundizioni naturali.

 

Diversi materiali biodegradabili anu caratteristiche diverse è anu i so vantaghji è svantaghji.Frà elli, PLA è PBAT anu un gradu relativamente altu di industrializazione, è a so capacità di produzzione occupa una pusizione impurtante in u mercatu.Sottu à a prumuzione di l'ordine di restrizzione plastica, l'industria di u materiale biodegradable hè assai calda, è i grandi cumpagnie di plastica anu allargatu a so pruduzzione.Attualmente, a capacità di produzzione annuale glubale di PLA hè più di 400 000 tunnellate, è hè prevista di più di 3 milioni di tunnellate in i prossimi trè anni.À un certu puntu, questu mostra chì i materiali PLA è PBAT sò materiali biodegradabili cun ricunniscenza relativamente alta in u mercatu.

PBS in materiali biodegradabili hè ancu un materiale cun un gradu relativamente altu di ricunniscenza, più usu, è tecnulugia più matura.

 

nutizie (1)

 

A capacità di pruduzzione esistenti è l'aumentu previstu di a capacità di produzzione futura di materiali degradabili cum'è PHA, PPC, PGA, PCL, etc. seranu chjuchi, è sò soprattuttu usati in i campi industriali.U mutivu principale hè chì questi materiali biodegradabili sò sempre in u stadiu iniziale, a tecnulugia hè immatura è u costu hè troppu altu, perchè u gradu di ricunniscenza ùn hè micca altu, è ùn hè micca in gradu di cumpete cù PLA è PBAT.

 

Diversi materiali biodegradabili anu caratteristiche diverse è anu i so vantaghji è svantaghji.Ancu s'ellu ùn anu micca cumplettamente e "caratteristiche PE", in fattu, i materiali biodegradabili cumuni sò basicamente poliesteri alifatici, cum'è PLA è PBS, chì cuntenenu esteri.Bonded PE, u ligame ester in a so catena moleculare li dà biodegradabilità, è a catena alifatica li dà "caratteristiche PE".

 

U puntu di fusione è e proprietà meccaniche, a resistenza à u calore, a rata di degradazione è u costu di PBAT è PBS ponu esse basamente copre l'applicazione di PE in l'industria di i prudutti dispunibuli.

 

nutizie (3)

U gradu di industrializazione di PLA è PBAT hè relativamente altu, è hè ancu a direzzione di u sviluppu vigoru in u mo paese.PLA è PBAT anu caratteristiche diverse.PLA hè un plasticu duru, è PBAT hè un plasticu molle.PLA cun processabilità di film soffiatu poveru hè soprattuttu mischiatu cù PBAT cun una bona durezza, chì pò migliurà a processabilità di film soffiatu senza dannu e so proprietà biologiche.degradabilità.Dunque, ùn hè micca esageratu per dì chì PLA è PBAT sò diventati u mainstream di materiali degradabili.


Tempu di post: 14-Jan-2022