A "plastica degradabile" hè una suluzione impurtante per cuntrullà l'inquinamentu plasticu.
L'usu di plastichi micca degradabili hè pruibitu. Chì si pò aduprà ? Cumu riduce l'inquinamentu plasticu ? Lascià chì u plasticu si degradi ? Fà ne una sustanza rispettosa di l'ambiente. Ma, i plastichi biodegradabili ponu veramente riduce l'inquinamentu plasticu ? Sè certi additivi sò aghjunti à u plasticu per rende lu degradabile, è hè sempre basatu annantu à u plasticu, hè veramente senza inquinamentu per l'ambiente ? Parechje persone sò scettiche. Certi pensanu ancu chì questu hè solu un novu giru di carnaval industriale. Dunque, ci sò parechji plastichi degradabili cù qualità è costu irregulari nantu à u mercatu. Hè una bona cosa o una mala cosa ? Porterà una nova pressione ambientale ?
Prima, pupularizemu i plastichi degradabili. I plastichi degradabili sò divisi in plastichi biodegradabili, plastichi di degradazione ossidativa termica, plastichi fotodegradabili è plastichi compostabili. Sò tutti "degradabili", ma u costu di i plastichi degradabili termicamente ossidativamente è di i plastichi fotodegradabili hè parechje volte differente da quellu di i plastichi biodegradabili è di i plastichi compostabili. Si dice chì i plastichi degradabili à l'ossigenu è i plastichi degradabili à a luce "spariscono" da a terra solu dopu esse stati esposti à u calore o à a luce per un certu periodu di tempu. Ma hè questu materiale à bassu costu è "facile à sparisce" chì hè chjamatu u "PM2.5 di l'industria di i plastichi". Perchè queste duie tecnulugie di degradazione ponu solu degradà i plastichi in piccule particelle invisibili, ma ùn ponu micca fà li sparisce. Queste particelle sò invisibili in l'aria, in u terrenu è in l'acqua per via di e so caratteristiche minuscule è leggere. Z hè eventualmente inalatu da l'organismi.
Digià in ghjugnu 2019, l'Europa hà pruibitu l'usu di prudutti dispunibili fatti di plastiche degradabili termicamente à l'ossidazione, è l'Australia eliminerà gradualmente tali plastiche in u 2022.
In Cina, induve a "frebba di a degradazione" hè appena apparsa, i "plastici pseudodegradabili" cum'è questu attraenu sempre un gran numeru di cumpratori chì volenu cumprà "sacchetti di plastica degradabili" à bassu costu, ma ùn cunnoscenu micca u misteru. L'"Ordine di Restrizione di Plastica" emessu in u 2020 pruibisce l'usu di "sacchetti di plastica non degradabili" è ùn specifica micca quali sacchetti di plastica degradabili devenu esse aduprati. A causa di l'altu costu di i plastichi biodegradabili, i plastichi di degradazione ossidativa termica, i plastichi fotodegradabili, o i plastichi ibridi à basa biologica sò ancu bone scelte per e zone chì ùn richiedenu micca l'usu di plastichi cumpletamente biodegradabili. Ancu s'è questu plasticu ùn pò esse cumpletamente degradatu, almenu una parte di PE manca.
Tuttavia, in un mercatu caòticu, hè spessu difficiule per i cunsumatori d'identificà a categuria di plastichi degradabili. In fatti, a maiò parte di l'imprese ùn cunnoscenu micca a differenza trà i plastichi cumpletamente degradabili è i plastichi degradabili termicamente ossidativamente, i plastichi degradabili à a luce è i plastichi ibridi à basa biologica. Spessu sceglienu l'ultimu relativamente economicu, pensendu chì hè cumpletamente degradabile. Hè per quessa chì parechji clienti diceranu: "Perchè u vostru prezzu unitariu hè parechje volte più caru chè l'altri? Cum'è fabricatore, ùn hè micca pussibule d'ingannà i cunsumatori etichettendu i campioni cù "degradabile" nantu à tali prudutti.
A plastica biodegradabile ideale duveria esse un "materiale cumpletamente biodegradabile". Attualmente, u materiale biodegradabile u più utilizatu hè l'acidu polilatticu (PLA), chì hè fattu di biomateriali cum'è l'amidu è u granu. Attraversu prucessi cum'è a sepultura di u terrenu, u compostu, a degradazione di l'acqua dolce è a degradazione di l'oceanu, questu materiale pò esse cumpletamente degradatu in acqua è diossidu di carbonu da i microorganismi senza causà un pesu supplementu per l'ambiente.
In e cità induve a "pruibizione di a plastica" hè stata applicata, pudemu vede sacchetti di plastica biodegradabili chì rispondenu à u novu standard G. In fondu, pudete vede i segni di "PBAT + PLA" è "jj" o "germogli di soia". Attualmente, solu questu tipu di materiale biodegradabile chì risponde à u standard hè un materiale biodegradabile ideale chì ùn hà micca impattu annantu à l'ambiente.
Dingli Packaging apre un viaghju di imballaggi verdi per voi!
Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2022








