Cosa hè Quad Seal Bag?

U saccu di sigilli quadru hè ancu chjamatu saccu di fondu di bloccu, saccu di fondu pianu o saccu di scatula.I gussets laterali expandable furnisce abbastanza spaziu per più voluminu è capacità di u cuntenutu di creazione, a maiò parte di i cumpratori incapaci di resistere à i sacchetti di sigilli quadru.
Sò carattarizati da quattru anguli à u fondu chì dà sti sacchetti un tipu di struttura rinfurzata per aiutà à riposà bè, migliurà a so stabilità nantu à i scaffali, mantene a so forma stylish è infine mantene a so unicità.
Quessi sò sacchetti cù una basa chì imita quella di una scatula regulare.Tali struttura di basa hè unu di i mutivi principali chì sò cunnisciuti cum'è i sacchetti più stabili nantu à i scaffali.

Applicazione di Quad Seal Bag?
Paragunatu à i sacchetti di sandwich regularmente, i sacchetti sigillati di quattru strati stanu megliu nantu à i scaffali di vendita è in grossu è sò più attrattivi per i clienti.A piccula dimensione di sti sacchetti permette un usu propiu di u spaziu limitatu.In a maiò parte di i casi, i sacchetti di quattru sigillati sò usati per imballà tè, caffè è altri prudutti alimentari. U prucessu di imballaggio di u produttu hà cambiatu assai in l'ultimi anni.Cume u mondu cuntinueghja à evoluzione, cusì u prucessu di imballaggio.Stu cambiamentu pò esse attribuitu à trè aspetti principali.
Manufacturing and Technology Change
Termini d'investimentu finanziariu è equità di marca, è l'ultimu puntu
Cambiamenti in l'abitudini di compra di i cunsumatori
In risposta à questu, u saccu di sigillo quadratu hè statu sviluppatu per risponde à i vostri bisogni.Fatti di materiali d'alta qualità, servenu una varietà di usi è offrenu parechji vantaghji annantu à l'altri sacchetti. Se l'imballaggio di qualità hè una preoccupazione per voi, sia cum'è fabricatore, rivenditore o pruprietariu di una tenda, stu eBook vi guidarà à a soluzione definitiva per cunsumu imballatu bè (CPG) basatu nantu quattru envelopes.Compared à altri tipi di sacchetti, cum'è sacchetti di carta multi-layer è sacchetti fatti di materiali plastichi, i sacchetti di quattru sigillati sò i più sustainable.Questi sò sacchetti versatili.Sò usati da parechji tippi di industrii, da l'industria di e bevande, l'industria alimentaria, l'industria medica, l'industria biotecnologica è più.

Sei benefici di Quad Seal Bag
A cuntrariu di l'altri tipi di sacchetti, i sacchetti Quad sò utili per voi cum'è cliente, rivenditore, pruprietariu di una tenda, grocer, venditore di frutta o fabricatore.
Avete mai statu frustratu cù l'usu di un saccu di mala qualità? Pigliate un respiru prufondu;u Quad Seal Bag hè quì per voi.Questi sacchetti sò di qualità perfetta è ùn vi lasciaranu mai.L'unica preoccupazione hè voi.
Quandu urdinate sacchetti di sandwich à quattru lati, duvete furnisce i dettagli nantu à cumu intende aduprà i sacchetti.Cù aiutu cum'è questu, ciò chì facemu hà da travaglià per voi.Sè avete bisognu di almacenà i prudutti acidi, avete bisognu di fà sapè.I prudutti di l'acidu in u saccu sbagliatu pò purtà à l'ossidazione accidintali è spoil the taste.Here sò i benefici di u saccu Quad in un sguardu.

Disegnu
Sò un venditore o un fabricatore?Sì sì, allora capisce quantu hè impurtante l'imballaggio di u produttu per i clienti.L'imballaggio di u produttu di qualità pò veramente attruisce è incita i clienti à cumprà un pruduttu.Per quessa, l'etichetta, a stampa è u testu nantu à sta borsa ponu esse persunalizati per adattà à a vostra marca.Pudete stampà professionalmente qualsiasi impronta persunalizata nantu à ogni saccu.U saccu di quattru posti ben cuncepitu pò ancu esse usatu cum'è un cartellone di publicità.In uppusizione à una borsa stand-up senza un sandwich, quì avete quasi cinque lati per informà è impegnà i vostri clienti.
Pudete sceglie di utilizà i lati di u mezzanine, a parte posteriore, u pannellu frontale, è se preferite, u mezzanine di fondu per fà l'impressione visuale di i vostri desideri. pruduttu da una distanza.Questu vi metterà davanti à i vostri cuncurrenti.Siconda, avarete l'uppurtunità di parlà di i vostri benefici di u produttu.Un saccu sigillatu quadrilateru ben cuncepitu pò veramente attruverà i clienti è cunfirmà a qualità di u vostru pruduttu.

Facile à Stock
U fondu di l'Envelope Square hè rettangulare è si stende per adattà cunfortu in ogni scaffale.Questu permette più sacchetti per mette nantu à un scaffale, chì pò esse u casu s'è vo aduprate altri sacchetti, cum'è sacchetti di cuscini, scatuli, o altri sacchetti.A cunniscenza di a produzzione, a filusufìa è l'expertise impiegate in questa borsa assicura chì u fondu gonfiabile si mette pianu quandu hè pienu o à mità pienu.Questa basa supportata da sandwich permette à questi sacchetti eleganti di stà fermu nantu à u scaffale è di stà per u più longu pussibule.

Sturdy
A causa di i materiali utilizati in a fabricazione è u rinforzu di u fondu di u Quad Seal Pouch, ponu cuntene prudutti pesanti.Purterete sti sacchetti senza preoccupatevi di strappà in ogni locu in ogni mumentu. Sei stancu d'utilizà sacchetti di cattiva qualità chì spessu ti ponenu inquietu ?I sacchetti sigillati di quattru strati sò fatti da parechje strati è filmi laminati chì cunfirmanu u rendiment ottimale indipendentemente da l'applicazione.
Sè avete bisognu di una borsa cù capacità di riempimentu da u fondu à a cima, ùn cercate più.Questi sacchetti sò sustinibili in l'usu è ùn perde micca spaziu di almacenamento.Sempre chì urdinate u tipu ghjustu di sacchetti ermetici di quattru strati, uttene ciò chì vulete cun elli. I clienti cercanu prudutti chì stanu bè nantu à i scaffali di a cucina o sò perfetti per u almacenamentu in casa.A natura prominente di sti sacchetti chì imitanu a scatula aumenterà l'appellu di i clienti à u vostru pruduttu.

Costu efficace
Cerchi sacchetti chjuchi chì anu un prezzu raghjone è chì parenu di classe?Se sì, allora rilassate, avete u pacchettu chì aspettavate.U saccu di quattru posti offre una opzione di almacenamentu flessibile è un aspettu eleganti chì pruvarà u valore di i vostri soldi. Paragunatu à l'altri sacchetti di almacenamentu standard, u prucessu utilizatu per pruduce a borsa sigillata di quattru strati pò riduce a quantità di materiale utilizata da circa 30%. Pigliendu una scatula d'almacenamiento tipica cum'è un esempiu, a parte superiore di u saccu di quattru sigillati cum'è l'apertura hè ridutta.Nantu à un saccu di sigilli di quattru strati, a tapa di apertura superiore hè ridutta à zippers, re-seal, è più.Per quelli pruduttori cuncernati cù a marca perfetta di u produttu, l'imballaggio / u almacenamentu di u produttu è l'efficacità di u costu in l'usu di materiale, site ghjuntu à u locu ghjustu.I sacchetti di quattru sigillati sò a vostra megliu opzione.

100% Capacità di sviutata
U saccu di quattru sigillati hà una apertura superiore perfetta.Sia chì pensate di almacenà u zuccheru, a farina, a medicina o qualcosa, usendu sti sacchetti, ùn vi sentite micca nervoso quandu sviutate o riempite.Sò aperti cumplettamente, chì permettenu sviutata finu à l'ultimu puntu di u vostru pruduttu.Utilizà sti sacchetti hè una gioia.

Storage perfettu
Unu di l'usi basi di un saccu di sigilli quadrilateri hè a so capacità di almacenamento.Questi quad bags sò custituiti da trè strati di materiale, chì saranu spiegati in dettagliu in u Capitulu 6, Selezzione di materiale.Questi sacchetti di sandwich usanu barriere laminate pensate per mantene i vostri prudutti sicuri.Se vulete bluccà i raghji UV, l'umidità o l'ossigenu, ùn cercate più.
L'intrappolamentu di l'aroma, a preservazione è l'evitazione di a contaminazione sò servizii chjave chì vi cuglierete da stu saccu di quattru lati.I pruduttori di caffè, tè è prudutti medicinali cunnoscenu u valore di sti sacchetti.E misure protettive pigliate in a fabricazione di sti sacchetti assicuranu veramente chì a qualità di u pruduttu hè intacta, allargendu a vita di conservazione.

A fine
Questa hè l'intruduzione di Quad Seal Bags, spergu chì questu articulu hè utile à tutti.
Grazie per leghje.


Tempu di post: Jul-09-2022