U principiu di travagliu è l'usu di a valvula d'aria in u saccu di caffè

U caffè hè una parte centrale di ottene l'energia di u ghjornu per parechji di noi.U so odore sveglia u nostru corpu, mentre chì u so aroma calma a nostra ànima.A ghjente hè più preoccupata per cumprà u so caffè.Per quessa, hè assai impurtante per serve i vostri clienti cù u caffè più frescu è mantenenu torna torna.U saccu di caffè imballatu in valvola dà un aspettu più attraente è face chì i vostri clienti tornanu cun recensioni felici.

Hè impurtante di generà clienti più felici è fideli per a vostra marca di caffè.Hè ghjustu?Questu hè induve a vàlvula di caffè vene in u ritrattu.Una vàlvula di cafè è un saccu di caffè sò un match perfettu.E valvole unidirezionali ghjucanu un rolu assai impurtante in l'imballaggio di caffè, postu chì furniscenu à i fornitori l'uppurtunità perfetta di imballà i grani di caffè immediatamente dopu a tostatura.U diossidu di carbonu hè obligatu à esse pruduciutu dopu chì i grani di caffè sò tostati.

Questu riducerà a freschezza di u caffè s'ellu ùn hè micca trattatu cù cura.A vàlvula di caffè unidirezionale permette à i grani di caffè tostati per scappà, ma ùn permettenu micca i gasi di l'aria per entre in a valvula.Stu prucessu mantene u vostru caffè macinatu frescu è senza batteri.Questu hè esattamente ciò chì i clienti volenu, una macina di caffè fresca è senza batteri o grani di caffè.

I valvuli di degassing sò quelli plastichi minusculi chì chjude l'imballa di i sacchetti di caffè.

Calchì volta sò abbastanza evidenti, perchè parenu un picculu pirtusu chì a maiò parte di i clienti ùn sò micca avvisati.

 

Funzionalità di a valvula

valvole di degassing unidirezzione sò disignati à permette a prissioni à esse liberatu da un pacchettu airtight, mentri ùn permette atmosfera esterna (ie aria cù 20,9% O2) à entre in u pacchettu.Una valvula di degassing unidirezionale hè utile per imballà i prudutti chì sò sensibili à l'ossigenu è l'umidità è liberanu ancu gas o aria intrapped.A vàlvula di degassing unidirezionale pò esse attaccata à un pacchettu flessibile per alleviare a pressione custruita in u pacchettu mentre prutegge u cuntenutu internu da l'effetti dannosi di l'ossigenu è l'umidità.

Quandu a pressione in un pacchettu sigillatu aumenta oltre a pressione di apertura di a valvula, un discu di gomma in a valvula si apre momentaneamente per permette à u gasu di scappà.

fora di u pacchettu. As gas hè isciutu è a prissioni dintra lu pacchettu gocce sottu à a valvula chjude pressure, a valvula chjude.

164

Modu Open / Release

(Liberazione di CO2 emessa da u caffè)

Stu disegnu hè una sezione trasversale di un saccu di caffè prefabbricatu cù una valvola unidirezionale in u modu apertu / liberazione.Quandu a pressione in un pacchettu sigillatu aumenta oltre a pressione di apertura di a valvola, u sigillo trà u discu di gomma è u corpu di a valvola hè momentaneamente interrottu è a pressione pò scappà fora di u pacchettu.

 

Posizione chjusa ermetica

A pressione di CO2 liberata da i grani di caffè tostati freschi hè bassu;dunque a valvula hè chjusa cù un segellu ermeticu.

163

valvola di degassing'funzione s

I valvole di degassing sò aduprate in l'imballaggio di sacchetti di caffè per parechje ragioni.Alcune di sti mutivi includenu i seguenti?

Aiutanu à liberà l'aria in u saccu di caffè, è in questu aiutanu à impedisce l'ossigenu di entre in u saccu di caffè.

Aiutanu à mantene l'umidità fora di u saccu di caffè.

Aiutanu à mantene u caffè u più frescu, lisu è equilibratu pussibule.

Impediscenu l'otturazione di i sacchetti di caffè

 

Applicazioni di valvule

Cafè tostu frescu chì genera gasu in u saccu è hà ancu bisognu di prutezzione di l'ossigenu è l'umidità.

Diversi alimenti specialità chì anu ingredienti attivi cum'è levitu è ​​culturi.

Grandi pacchetti flessibili in grande quantità chì necessitanu a liberazione di l'aria eccessiva da i pacchetti per a paletizazione.(per esempiu, 33 lbs. cibo per animali, resina, etc.)

Altri pacchetti flessibili cù l'internu di polietilene (PE) chì necessitanu una liberazione unidirezionale di pressione da l'internu di u pacchettu.

Comu sceglie un saccu di caffè cù valvula?

Ci hè parechje cose da cunsiderà prima di sceglie un saccu di caffè cù una valvula.Queste considerazioni vi aiuterà à fà a megliu scelta in termini di marca è sceglie u saccu di caffè più efficace è a valvula per u vostru imballaggio.

Alcune cose da cunsiderà include i seguenti:

  1. Sceglite a borsa di caffè valvola perfetta per l'imballu di u vostru pruduttu.
  2. Scelta di i migliori materiali di sacchetti di caffè Valved per aiutà l'estetica è a cuscenza di a marca.
  3. Sè vo trasportate u vostru caffè à longu distanzi, sceglite un saccu di caffè assai durable.
  4. Sceglite un saccu di caffè chì hè a dimensione perfetta è offre un accessu faciule.

 

Fine

Spergu chì questu articulu pò aiutà à capisce una parte di a cunniscenza di l'imballaggio di sacchetti di caffè.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022