L'origine di Natale
U Natale, cunnisciutu ancu cum'è u ghjornu di Natale, o "Messa di Cristu", hè urighjinariu di l'antica festa rumana di i dii per accoglie u Capu d'Annu, è ùn avia nisuna cunnessione cù u Cristianesimu. Dopu chì u Cristianesimu hè diventatu prevalente in l'Imperu Rumanu, u Papatu hà seguitu a tendenza d'incorporà sta festa folcloristica in u sistema cristianu, mentre celebrava a nascita di Ghjesù. I zitelli inglesi mettenu e so calze vicinu à u caminu a vigilia di Natale, credendu chì Babbu Natale scenderà da u grande caminu di notte nantu à u so alce è li purterà rigali in calze piene di rigali. I zitelli francesi mettenu e so scarpe nantu à a porta di casa affinchì quandu u Santu Bambinu vene, possi mette i so rigali dentru. U 25 di dicembre di ogni annu nantu à u calendariu gregorianu hè u ghjornu in cui i cristiani commemoranu a nascita di Ghjesù, chjamata Natale. U Natale si celebra da u 24 di dicembre à u 6 di ghjennaghju di l'annu dopu. Durante a stagione di Natale, i cristiani in tutti i paesi tenenu cerimonie commemorative solenni. U Natale era urighjinariamente una festa cristiana, ma per via di l'impurtanza extra chì a ghjente li attribuisce, hè diventatu una festa naziunale, a più grande festa di l'annu in u paese, paragunabile à u Capu d'Annu, simile à a Festa di Primavera Cinese.
Vigilia di Natale(Scatule di rigalu)
A vigilia di Natale manda frutti di pace, si dice chì sta usanza sia solu in Cina. Siccomu i Cinesi prestanu più attenzione à l'armoniche, cum'è a notte di nozze, l'arachidi, i datteri rossi è i semi di lotus posti sottu à a trapunta, chì significanu "date prestu per dà nascita à un figliolu".
A vigilia di Natale hè a notte nanzu à Natale, u ghjornu di Natale hè u 25 di dicembre, a vigilia di Natale hè a notte di u 24 di dicembre. A parola "pome" è a parola "pace" anu u listessu sonu, dunque u populu cinese piglia u significatu auspicious di e mele cum'è "pace". Cusì, hè nata l'usu di dà mele a vigilia di Natale. Mandà mele rapprisenta a persona chì manda auguri à u destinatariu di u fruttu di a pace un annu novu pacificu.
Fiocchi di neve chì ballanu, fuochi d'artificiu brillanti, campane di Natale chì sonanu, vi danu un fruttu di a pace, vi auguranu pace è felicità, ogni vigilia di Natale, u valore di u fruttu di Natale hè aumentatu, ancu e scatule di rigalu sò essenziali. E scatule di rigalu sò generalmente fatte di cartone biancu è sò dispunibili in una larga varietà di stili. Pudemu ancu sceglie a taglia di e mele secondu a scatula di rigalu chì cumpremu. E scatule di rigalu cù un disignu in stile nataliziu sò assai delicate è ponu ancu esse aduprate per caramelle. Cù diversi mudelli, diverse mele, dà u più adattatu per ella (ellu).
Imballaggi di caramelle
Oghje vi prisenteraghju un altru tipu cumunu d'imballu -- Sacchetti autosigillanti. Dentru à a splendida scatula esterna, ci hè un picculu sacchettu d'imballu, chì hè in cuntattu cù l'imballu stessu di l'alimentu. I sacchetti autoadesivi di a serie di Natale opp per panetteria sò assai populari, ponu esse adatti per biscotti di cowza di cartoni animati, omini di pan di zenzero, croccanti fiocchi di neve, caramelle, ecc., i sacchetti sò fatti di plastica di qualità alimentaria è cù un prucessu di stampa, è tutti i mudelli di stampa sò à l'esternu di u sacchettu, ùn saranu micca in cuntattu direttu cù l'alimentu, ponu esse aduprati cun fiducia! I clienti in a selezzione di sacchetti per biscotti devenu fà attenzione à a dimensione di u sacchettu, per ùn influenzà micca l'usu di a dimensione chì ùn hè micca adatta. Sacchetti trasparenti cù parechji disinni, Babbu Natale, alce di Natale, timbri di Natale, parechji mudelli sò dispunibili, ci hè un Natale verde, cristallinu, simplice ma mostra qualità, esprime u vostru amore per questu splendidu Natale ~ ~ U sigillo autoadesivo hè cunveniente è faciule, u disignu di u sigillo autoadesivo, eliminendu a necessità di una collocazione tediosa di sigillatura à macchina, risparmiendu tempu è sforzi.
Data di publicazione: 24 dicembre 2022




