Fighjate a varietà di soluzioni d'applicazione di stampa digitale di imballaggi flessibili

1.Short ordine accelerated persunalizazione

640

Un ordine urgente è u cliente dumanda u tempu di consegna più veloce.Pudemu fà cusì cun successu?

È a risposta hè definitu chì pudemu.

U COVID 19 hà purtatu parechji paesi à i so ghjinochji in u risultatu.Hanu bisognu urgente di u pacchettu utilizatu in a vita, in modu cummerciale o medico.In questu mumentu criticu, avemu da piglià sta sfida è fà lu perfettamenti.

2.Multi-versione picculu batch

640 (1)

Ordini chjuchi, serializzati, multi-pagine sò caru è tempu cù i metudi di stampa tradiziunali! Ma ci hè una nova tecnulugia chì hè capaci di offre una stampa digitale senza platu (chì significa stampa diretta di schedarii elettronichi), chì riduce i tempi di consegna è migliurà a qualità di stampa.Chì più, lA produzzione di u prezzu di u prezzu hè ottenuta da stampa senza piani è cù menu prucessi di produzzione.

3.Pantone Spot Color Quick Match

640 (4)

Mentre tradiziunaleimpression intaglioo imballaggio flexo hè limitata da a fabricazione di piastra è limitata usu di culore,stampa digitale senza piastrahà una maravigghiusa capacità di currispundenza di culore completamente automatizata, chì copre finu à circa 97% di i culori Pantone.

Avà hè pussibule di creà una sola mostra chì hà a listessa qualità quandu paragunate u pruduttu finali cù u disignu uriginale. L'usu di e dati digitali facilita l'abbinamentu di u culore è basatu annantu à u disignu originale, a produzzione pò principià subitu.
A stampa analogica richiede tempi per a corrispondenza di u culore prima di inizià a produzzione.In a stampa digitale chì u tempu ùn hè micca necessariu.

4.Variable stampa dati anti-falsificazione

640

Stampa digitale senza piastrapò furnisce una varietà di supportu di stampa anti-falsificazioni, ognunu attraversu a tracciabilità di i mezi anti-falsificazioni per prutege a so sicurità di u produttu è pò rinfurzà è mantene l'imaghjini di a marca.

5.MOSAIC Variable Image Printing

src=http___img1.mydrivers.com_img_20200615_a3666b59-6e26-4869-872c-6ad76e117e7a.png&refer=http___img1.mydrivers.webp

Sicondu una indagine di u mercatu di i cunsumatori, 1/3 di i cunsumatori crede chì l'imballu influenza a so decisione di cumprà o micca;A mità crede chì l'imballaggio attraente li motivarà à cumprà un novu pruduttu è ancu esse disposti à pagà un prezzu più altu per un novu imballaggio."I bisogni di i cunsumatori di generazione millenaria è in linea d'oghje anu cambiatu significativamente; volenu vede bè chì cunnetta cun elli in qualchì modu è volenu cumprà bè chì riflette i so valori persunali, cusì l'imballaggio di u produttu deve esse persunalizatu".

6.Sandwich stampa doppia faccia

640 (7)

A stampa à doppia faccia in sandwich solu bisognu di una volta pò stampà u primu è u retro.È a stampa digitale senza piastra pò esse suppone chì 16 diversi tipi di stampa di tinta in un pruduttu

Cuntatta ci:

Indirizzu mail :fannie@toppackhk.com

Whatsapp : 0086 134 10678885

 


Tempu di post: 29-mar-2022