Classificazione è usu di sacchetti di imballaggio di plastica

I sacchetti di imballaggio di plastica sò sacchetti di imballaggio fatti di plastica, chì sò stati largamente utilizati in a vita di ogni ghjornu è in a produzzione industriale, in particulare per purtà una grande comodità à a vita di e persone.Allora chì sò e classificazioni di i sacchetti di plastica?Chì sò l'usi specifichi in a produzzione è a vita?Fighjate un ochju:

I sacchetti di imballaggio di plastica ponu esse divisi inPE, PP, EVA, PVA, CPP, OPP, sacchetti composti, sacchetti di coestrusione, ecc.

图1 (1)

Borsa di imballaggio in plastica PE

Features: eccellente resistenza à a bassa temperatura, bona stabilità chimica, resistenza à a maiò parte di l'erosione à l'acidu è l'alkali;

Usi: Adupratu principalmente per a fabricazione di cuntenituri, tubi, filmi, monofilamenti, fili è cavi, necessità di ogni ghjornu, etc., è pò esse usatu cum'è materiali insulanti d'alta frequenza per TV, radar, etc.

Sacchetti di plastica PP

Features: culore trasparente, bona qualità, bona tenacità, più forte è micca permessu di graffià;

Usi: usatu per imballaggi in diverse industrii cum'è cartoleria, elettronica, prudutti di hardware, etc.

Borsa di imballaggio in plastica EVA

Caratteristiche: flessibilità, resistenza à u cracking di stress ambientale, bona resistenza à u clima;

Usi: Hè largamente utilizatu in film funziunale, materiale di scarpi in schiuma, muffa di imballaggio, adesivu di fusione calda, filu è cable è ghjoculi è altri campi.

Borsa di imballaggio in plastica PVA

Features: bona compattezza, alta cristallinità, forte aderenza, resistenza à l'oliu, resistenza à i solventi, resistenza à l'usura, è boni proprietà di barriera di gas;

Usi: Pò esse usatu per l'imballu di i culturi di l'oliu, i picculi grani diversi, i frutti di mare secchi, i preziosi medicinali erboristici chinesi, u tabacco, etc. Pò esse usatu in cungiunzione cù scavengers o vacuuming per mantene a qualità è a freschezza di anti-mildiu, anti -mangiatu da falena, è anti-fading.

sacchetti di plastica CPP

Caratteristiche: alta rigidità, eccellenti proprietà di barriera di l'umidità è l'odore;

Usi: Pò esse usatu in vestiti, maglieria è sacchetti di imballaggio di fiori;pò ancu esse usatu in riempimentu caldu, sacchetti di retort è imballaggio asetticu.

sacchetti di plastica OPP

Features: alta trasparenza, bona sigillatura è forte anti-falsificazione;

Usi: Ampiamente utilizatu in cartoleria, cusmetichi, vestiti, alimentazione, stampa, carta è altre industrie.

Saccu cumpostu

Features: bona rigidità, a prova di umidità, barriera di l'ossigenu, ombrezza;

Usi: Adatta per imballaggi in vacu o imballaggi generale di chimichi, farmaceutici, alimentarii, prudutti elettronici, tè, strumenti di precisione è prudutti d'avanguardia di difesa naziunale.

borsa di coestrusione

Features: boni proprietà di tensile, bona luminosità di a superficia;

Usi: Adupratu principalmente in sacchetti di latte puro, sacchetti express, film protettivi di metalli, etc.

I sacchetti di imballaggio di plastica ponu esse divisi in: sacchetti di plastica tissuti è sacchetti di film di plastica secondu e diverse strutture di produttu è usi

saccu di plastica tissutu

Features: pesu ligeru, alta forza, resistenza à a corrosione;

Usi: Hè largamente utilizatu com'è materiale di imballaggio per fertilizzanti, prudutti chimichi è altri articuli.

saccu di film plasticu

Features: luce è trasparente, a prova di umidità è resistente à l'ossigenu, bona tenuta à l'aria, tenacità è resistenza di plegamentu, superficia liscia;

Usi: Pò esse usatu in diverse industrii è prudutti cum'è imballaggio vegetale, agricultura, medicina, imballaggio per l'alimentazione, imballaggio di materie prime chimiche, etc.


Tempu di post: 18-Jan-2022