Cù a crescente cuscenza di a prutezzione di l'ambiente, ci hè stata una dumanda crescente di materiali d'imballaggio biodegradabili. I sacchetti cumposti biodegradabili sò stati largamente aduprati in l'industria di l'imballaggio in l'ultimi anni per via di e so eccellenti caratteristiche cum'è u bassu costu, l'alta resistenza è a biodegradabilità.
A struttura di u materiale di i sacchetti cumposti biodegradabili hè generalmente custituita da una mistura di vari polimeri biodegradabili, cum'è u polietilene (PE), u polipropilene (PP), l'acidu polilatticu (PLA) è l'amidu, inseme cù alcuni additivi. Quessi materiali sò cumunemente cumminati per mezu di metudi di cumpunimentu, film soffiatu o colata per furmà un cumpostu di dui o più strati cù proprietà diverse.
U stratu internu di u saccu cumpostu biodegradabile hè generalmente fattu di un polimeru biodegradabile, cum'è PLA o amidu, chì furnisce à u saccu biodegradabilità. U stratu mediu hè furmatu mischjendu un polimeru biodegradabile è un polimeru cunvinziunale, cum'è PE o PP, per migliurà a resistenza è a durabilità di u saccu. U stratu esternu hè ancu fattu di un polimeru cunvinziunale, furnendu bone proprietà di barriera è migliurendu a qualità di stampa di u saccu.
In l'ultimi anni, a ricerca s'hè cuncentrata nantu à u sviluppu di sacchetti cumposti biodegradabili d'altu rendimentu cù eccellenti proprietà meccaniche è di barriera. L'usu di a nanotecnologia, cum'è l'incorporazione di nano-argilla o nano-riempitivi, hà dimustratu di migliurà a resistenza, a tenacità è e proprietà di barriera di i sacchetti cumposti biodegradabili.
Inoltre, a tendenza in l'industria di l'imballaggio hè versu l'usu di materie prime sustenibili è rinnuvevuli, cum'è i bioplastichi basati nantu à a biomassa, in a pruduzzione di sacchetti cumposti biodegradabili. Questu hà purtatu à u sviluppu di novi materiali biodegradabili, cum'è i poliidrossialcanoati (PHA), chì sò ottenuti da a fermentazione batterica di materie prime rinnuvevuli è anu eccellenti proprietà biodegradabili è meccaniche.
I sacchetti d'imballaggio cumposti degradabili sò diventati sempre più populari postu chì a cuscenza di a ghjente à a prutezzione di l'ambiente hè stata cuntinuamente aumentata. I sacchetti d'imballaggio cumposti sò un tipu di materiale d'imballaggio chì hè fattu di dui o più materiali per mezu di un prucessu cumpostu. Anu prestazioni megliu cà l'imballaggio di un solu materiale è ponu risolve efficacemente i prublemi di cunservazione, trasportu è cummercializazione di alimenti è altri articuli.
Tuttavia, i sacchetti d'imballaggio cumposti tradiziunali sò stati criticati per u so impattu negativu nant'à l'ambiente. In l'ultimi anni, cù a crescente dumanda di sviluppu sustenibile, sempre più attenzione hè stata prestata à a questione di "l'inquinamentu biancu" causatu da i rifiuti di plastica. Per risponde à i requisiti di prutezzione ambientale è prumove u sviluppu sustenibile, a ricerca nantu à i sacchetti d'imballaggio cumposti degradabili hè diventata un tema caldu.
I sacchetti d'imballaggio cumposti degradabili sò una di l'opzioni più promettenti, postu chì ponu riduce u dannu di i rifiuti plastichi à l'ambiente.
U saccu d'imballaggio cumpostu degradabile hè fattu principalmente d'amidu è altri materiali naturali, ciò chì u rende biodegradabile in pocu tempu. Pò esse decompostu in modu sicuru è faciule in diossidu di carbonu è acqua, senza causà danni à l'ambiente.
U saccu d'imballaggio cumpostu degradabile hà eccellenti proprietà per l'imballaggio, cumprese una bona resistenza à l'umidità, alta resistenza è bona tenacità. Pò prutege efficacemente i prudutti da l'umidità, l'aria è a luce, è ottene u listessu effettu cum'è i sacchetti d'imballaggio in plastica tradiziunali.
Inoltre, u saccu d'imballaggio cumpostu degradabile pò esse persunalizatu secondu i diversi bisogni di i clienti. Pò esse pruduttu in diverse dimensioni, stili è culori, è pò esse stampatu cù informazioni publicitarie o promozionali.
L'usu di sacchetti d'imballaggio cumposti degradabili pò aiutà à riduce l'inquinamentu da rifiuti plastichi è à prumove u sviluppu sustenibile. Pò risponde à i bisogni di i cunsumatori per l'imballaggio, pruteggendu è migliurendu ancu l'ambiente.
E caratteristiche di i sacchetti cumposti biodegradabili includenu principalmente i seguenti aspetti:
1. biodegradabile: i sacchetti cumposti biodegradabili sò fatti principalmente di materiali naturali, cum'è l'amidu, a cellulosa, ecc., affinchì possinu esse biodegradati in l'ambiente naturale è ùn causeranu micca inquinamentu à l'ambiente.
2. Bona resistenza à l'umidità: i sacchetti cumposti biodegradabili ponu esse cuparti cù materiali resistenti à l'umidità nantu à u stratu internu, chì ponu impedisce efficacemente l'umidità in l'articuli chì cuntenenu umidità.
3. alta resistenza, bona tenacità: i sacchetti cumposti biodegradabili anu una alta resistenza à a trazione è tenacità, chì li rende più capaci di sustene carichi pesanti.
4. Diversità persunalizabile è ricca: i sacchetti cumposti biodegradabili ponu esse fatti in diverse dimensioni, culori, stili è stampe secondu i bisogni di i clienti per risponde à e diverse esigenze di u mercatu.
5. Pò rimpiazzà i sacchetti di plastica tradiziunali: paragunati à i sacchetti di plastica tradiziunali, i sacchetti cumposti biodegradabili anu una megliu prutezzione ambientale, degradabilità è riciclabilità, un materiale di imballaggio più sustenibile.
In riassuntu, u sviluppu di sacchetti d'imballaggio cumposti degradabili hè una misura impurtante per prumove u sviluppu sustenibile di l'industria di l'imballaggio. L'usu di materiali degradabili in i sacchetti d'imballaggio cumposti pò riduce efficacemente i danni causati da i rifiuti plastichi à l'ambiente, è furnisce una suluzione rispettosa di l'ambiente à u prublema di "l'inquinamentu biancu". Ancu s'è sti sacchetti costanu di più, i benefici ch'elli portanu à l'ambiente sò di vasta portata. Mentre i cunsumatori cuntinueghjanu à migliurà a so cuscenza di a prutezzione di l'ambiente, e prospettive di u mercatu per i sacchetti d'imballaggio cumposti degradabili diventeranu ancu più promettenti.
Data di publicazione: 30 di marzu di u 2023




