1. L'imballu hè una spezia di forza di vendita.
L'imballu squisitu attrae i clienti, attira cù successu l'attenzione di i cunsumatori è li face avè a voglia di cumprà. Sè a perla hè messa in un saccu di carta strappatu, ùn importa quantu sia preziosa a perla, credu chì nimu ùn se ne preoccuperà.
2. L'imballu hè una spezia di discernimentu.
Ancu s'ellu hè riesciutu à attirà i cunsumatori, cumprà l'imballu ma lascià u pruduttu daretu hè basicamente perchè u core di l'imballu ùn hà micca messu in risaltu l'attrazione di e perle (prudutti), è un tali imballu di u pruduttu hà ancu fiascatu. Ancu s'è i cunsumatori d'oghje ùn compranu micca casse è ùn restituiscenu micca perle per versà u vinu è piglià e buttiglie, anu ancu bisognu di permette à i cunsumatori di capisce cumpletamente e funzioni è e caratteristiche di u pruduttu dopu avè vistu l'imballu.
3. L'imballu hè una spezia di putere di marca.
U XXI seculu hè entratu in l'era di u cunsumu di marca, è hè entratu in un'era di cunsumu persunalizatu. I cunsumatori compranu prudutti micca solu per suddisfà i so bisogni materiali, ma ancu per apprezzà a suddisfazione persunale è u piacè spirituale chì i prudutti ponu purtà à elli stessi. Questu richiede i sensi. Affidatevi à l'imballu per mustrà lu.
Cum'è a manifestazione esterna di una marca, l'imballu hè ciò chì l'impresa spera chì a so marca darà à i cunsumatori. A differenza ch'ella produce è e "caratteristiche di a marca" ch'ella mostra ne facenu un fattore duminante per attirà i cunsumatori.
I benefici materiali è spirituali purtati da l'imballu sò ciò chì i cunsumatori compranu. A marca rapprisentata da l'imballu deve esse stampata in a mente è dimustrà cumpletamente a connotazione di a marca. Sè a connotazione ùn hè micca o ùn hè micca prominente, è i cunsumatori sentenu è vedenu l'imballu senza creà associazioni, a marca diventa una fonte d'acqua.
4. L'imballu hè una spezia di putere culturale.
U core di l'imballu ùn si riflette micca solu in l'aspettu di l'imagine, hè impurtante mustrà a fusione trà a personalità è l'affinità, è mustrà efficacemente a cultura purtata.
5. L'imballu hè una affinità.
L'imballu di u produttu hè di piglià u cunsumadore cum'è centru, risponde à i diversi bisogni di i cunsumatori, è à u listessu tempu purtà affinità di u cunsumadore.
Data di publicazione: 12 d'ottobre di u 2021




