Nine Dragons Paper hà incaricatu Voith di pruduce 5 linee di preparazione BlueLine OCC è dui sistemi Wet End Process (WEP) per e so fabbriche in Malesia è in altre regioni. Sta seria di prudutti hè una gamma cumpleta di prudutti furniti da Voith. Maggiore cunsistenza di prucessu è tecnulugia di risparmiu energeticu. A capacità di pruduzzione tutale di u novu sistema hè di 2,5 milioni di tunnellate à l'annu, è hè previstu di esse messu in funzione in u 2022 è u 2023.
SCGP hà annunziatu piani per custruisce una nova basa di pruduzzione di carta d'imballaggio in u nordu di u Vietnam.
Qualchi ghjorni fà, SCGP, cù sede in Tailanda, hà annunziatu ch'ella avanza un pianu d'espansione per custruisce un novu cumplessu di pruduzzione in Yong Phuoc, in u nordu di u Vietnam, per a pruduzzione di carta d'imballaggio. L'investimentu tutale hè di 8.133 miliardi di VND (circa 2,3 miliardi di RMB).
SCGP hà dettu in un comunicatu di stampa: "Per sviluppà si inseme cù altre industrie in Vietnam è risponde à a dumanda crescente di prudutti d'imballaggio, SCGP hà decisu di custruisce un novu cumplessu à grande scala in Yong Phuoc attraversu a Cartiera Vina per una nova espansione di capacità. Aumentà l'installazioni di pruduzzione di carta d'imballaggio per aumentà a capacità di pruduzzione di circa 370.000 tunnellate à l'annu. A zona si trova in u nordu di u Vietnam è hè ancu una zona strategicamente impurtante.
SCGP hà dichjaratu chì l'investimentu hè attualmente in corsu di valutazione di l'impattu ambientale (EIA), è si prevede chì u pianu serà cumpletatu à l'iniziu di u 2024 è chì a pruduzzione cummerciale cumincierà. SCGP hà signalatu chì u forte cunsumu domesticu di u Vietnam hè una basa d'esportazione impurtante, chì attrae e cumpagnie multinaziunali à investisce in Vietnam, in particulare in a regione settentrionale di u paese. Durante u 2021-2024, si prevede chì a dumanda di carta d'imballaggio è di prudutti d'imballaggio cunnessi in Vietnam crescerà à un ritmu annuale di circa 6%-7%.
U sgiò Bichang Gipdi, CEO di SCGP, hà cummentatu: "Stimolati da u mudellu cummerciale esistente di SCGP in Vietnam (cumpresi prudutti urizzuntali estensivi è una profonda integrazione verticale situata principalmente in u Vietnam miridiunale), avemu fattu novi cuntributi à questu cumplessu di pruduzzione. L'investimentu ci permetterà di circà opportunità di crescita in u Vietnam sittintriunali è in a Cina miridiunali. Questu novu cumplessu strategicu realizzerà sinergie putenziali trà l'imprese di SCGP in termini di efficienza di pruduzzione è di sviluppu di suluzioni di imballaggio integrate, è ci aiuterà à risponde à e sfide. Ci hè una dumanda crescente di prudutti di imballaggio in questu settore."
Volga trasforma a macchina di carta da ghjurnale in macchina di carta da imballaggio
A fabbrica russa di pasta è carta Volga aumenterà ulteriormente a so capacità di pruduzzione di carta da imballaggio. In u quadru di u pianu di sviluppu di a cumpagnia finu à u 2023, a prima fase investirà più di 5 miliardi di rubli. A cumpagnia hà dettu chì, per allargà a pruduzzione di carta da imballaggio, a macchina da carta n. 6 di a fabbrica, originariamente cuncipita per a carta di ghjurnale, serà ricustruita.
A capacità di pruduzzione annuale di a macchina di carta riformata hè di 140 000 tunnellate, a velocità di cuncepimentu pò ghjunghje à 720 m/min, è pò pruduce 65-120 g/m2 di carta ondulata ligera è cartone imitazione di bestiame. A macchina aduprerà sia TMP sia OCC cum'è materie prime. À questu scopu, a Volga Pulp and Paper Mill installerà ancu una linea di pruduzzione OCC cù una capacità di 400 tpd, chì aduprerà carta di scarto lucale.
A causa di u fiascu di a pruposta di ristrutturazione di u capitale, l'avvene di Vipap Videm hè pienu d'incertezza.
Dopu à u fiascu di u recente pianu di ristrutturazione - u debitu hè statu cunvertitu in capitale è u capitale hè aumentatu per via di l'emissione di nuove azzioni - a macchina di carta di u produttore slovenu di carta per l'editoria è l'imballaggio Vipap Videm hà cuntinuatu à chjude, mentre chì l'avvene di a cumpagnia è di i so quasi 300 impiegati hè restatu incertu.
Sicondu e nutizie di a cumpagnia, à l'ultima riunione di l'azionisti di u 16 di settembre, l'azionisti ùn anu micca sustinutu e misure di ristrutturazione pruposte. A cumpagnia hà dichjaratu chì e raccomandazioni presentate da a dirigenza di a cumpagnia sò "urgentemente necessarie per a stabilità finanziaria di Vipap, chì hè una cundizione per cumpletà a riurganizazione di l'operazioni da u ghjurnale à u dipartimentu di imballaggi".
A cartiera di Krško hà trè macchine per a carta cù una capacità tutale di 200 000 tunnellate à l'annu di carta di ghjurnale, carta per riviste è carta per imballaggi flessibili. Sicondu i rapporti di i media, a pruduzzione hè in calata dapoi chì i difetti tecnichi sò apparsi à a mità di lugliu. U prublema hè statu risoltu in aostu, ma ùn ci era micca abbastanza capitale circulante per riavvià a pruduzzione. Un modu pussibule per scappà da a crisa attuale hè di vende a cumpagnia. A dirigenza di Vipap cerca dapoi qualchì tempu investitori è cumpratori putenziali.
VPK hà apertu ufficialmente a so nova fabbrica in Brzeg, Pulonia
A nova fabbrica di VPK in Brzeg, in Pulonia, hè stata ufficialmente aperta. Sta fabbrica hè ancu un altru investimentu impurtante di VPK in Pulonia. Hè assai impurtante per u numeru crescente di clienti serviti da a fabbrica di Radomsko in Pulonia. A fabbrica di Brzeg hà una superficia tutale di pruduzzione è di magazzinu di 22.000 metri quadrati. Jacques Kreskevich, direttore generale di VPK Pulonia, hà cummentatu: "A nova fabbrica ci permette di aumentà a capacità di pruduzzione di 60 milioni di metri quadrati per i clienti polacchi è stranieri. A scala di l'investimentu rinfurza a nostra pusizione cummerciale è cuntribuisce à chì i nostri clienti anu furnitu una capacità di pruduzzione più muderna è efficiente".
A fabbrica hè dotata di macchine Mitsubishi EVOL è BOBST 2.1 Mastercut è Masterflex. Inoltre, hè stata installata una linea di pruduzzione per u riciclaggio di carta usata, chì pò esse trasportata à presse per carta usata, palletizzatori, depallettizzatori, reggiatrici automatiche è macchine per l'imballaggio di fogli d'aluminiu, sistemi automatichi per a fabricazione di colla è impianti di trattamentu di acque reflue ecologichi. Tuttu u spaziu hè assai mudernu, essenzialmente dotatu di illuminazione LED à risparmiu energeticu. A cosa più impurtante hè di risponde à i più alti standard di sicurezza di i dipendenti, cumprese a sicurezza antincendio, i sistemi sprinkler, ecc., chì coprenu tutta l'area.
«A linea di pruduzzione appena lanciata hè cumpletamente automatica», hà aghjustatu Bartos Nimes, u direttore di a fabbrica di Brzeg. U trasportu internu di i carrelli elevatori migliurà a sicurezza di u travagliu è ottimizzerà u flussu di materie prime. Grazie à sta suluzione, ridurremu ancu u almacenamentu eccessivu.
A nova fabbrica hè situata in a Zona Ecunomica Speciale di Skabimir, chì hè senza dubbitu assai favurevule à l'investimenti. Da un puntu di vista geograficu, a nova fabbrica aiuterà à accurtà a distanza cù i clienti potenziali in u suduveste di a Pulonia, è averà ancu l'uppurtunità di stabilisce partenariati cù clienti in a Repubblica Ceca è in Germania. Attualmente, ci sò 120 impiegati chì travaglianu in Brzeg. Cù u sviluppu di u parcu di macchine, VPK prevede di impiegà altri 60 o ancu di più impiegati. U novu investimentu hè favurevule à vede VPK cum'è un impiegatore attraente è affidabile in a regione, è ancu un impurtante partenariu cummerciale per i clienti attuali è futuri.
Data di publicazione: 11 d'ottobre 2021




