Cum'è novu impiegatu, sò solu in l'impresa dapoi uni pochi di mesi. Durante questi mesi, sò cresciutu assai è aghju amparatu assai. U travagliu di quest'annu hè ghjuntu à a fine. Novu
Prima di principià u travagliu di l'annu, eccu un riassuntu.
U scopu di u riassuntu hè di fà sapè u travagliu chì avete fattu, è à u listessu tempu di rifletteci, per pudè fà progressi. Pensu chì sia assai impurtante per mè fà un riassuntu. Avà chì sò in a fase di sviluppu, u riassuntu pò fà mi più cusciente di a mo situazione prufessiunale attuale.
À parè meiu, a mo prestazione durante questu periodu hè assai bona. Ancu s'ellu ci hè sempre assai spaziu per migliurà a mo capacità di travagliu, sò assai seriu quandu travagliu, è ùn faraghju micca altre cose quandu sò à u travagliu. Travagliu assai duru per amparà nuove cunniscenze ogni ghjornu, è rifletteraghju dopu avè finitu u travagliu. U mo prugressu durante questu periodu hè relativamente grande, ma hè ancu perchè sò in a fase di miglioramentu rapidu, dunque sò ancu Ùn esse troppu fieru, ma mantene un core automotivatu, è cuntinuà à travaglià duramente per migliurà a vostra capacità di travagliu in modu da pudè compie megliu u vostru travagliu.
Ancu s'ellu ùn aghju micca ottenutu risultati stupenti in questu cortu periodu di tempu, aghju una prufonda cunniscenza di i colpi di scena, di i svolte è di l'alti è bassi. Per e persone cun una certa sperienza di vendita, vende ùn hè micca veramente difficiule, ma per una persona chì ùn hà micca assai sperienza in vendita è hè stata in l'industria di a vendita per menu di dui anni, hè un pocu sfida. Ancu s'ellu ùn aghju micca ottenutu risultati assai boni, sentu d'avè fattu grandi progressi, è travagliaraghju duramente per fà piani è preventivi per accoglie i clienti. Per ottene risultati eccellenti l'annu prossimu, duvemu fà sforzi persistenti, fà u nostru megliu per sfidà u limite, è strive per superà l'ubbiettivu di vendita previstu l'annu prossimu.
L'epidemia severa di l'ultimi trè anni hà affettatu i cori di 1,4 miliardi di Cinesi. L'epidemia hè feroce. Top pack, cum'è tutte l'industrie di u paese, sta attraversendu una prova senza precedenti. A nostra pruduzzione è u cummerciu d'esportazione sò stati più o menu affettati, ciò chì hà purtatu parechje difficultà à u nostru travagliu virtuale. Ma a cumpagnia ci dà sempre u più grande sustegnu, sia in u travagliu sia in l'assistenza umanitaria. Credu chì ognunu di noi pò rinfurzà a nostra fiducia, crede fermamente chì u paese vincerà sta battaglia, è crede fermamente chì ogni picculu cumpagnu pò accumpagnà a cumpagnia per superà sta difficultà. Cum'è e diverse difficultà chì avemu affruntatu in u passatu, sicuramente cammineremu trà e spine è affronteremu un futuru luminosu.
U 2023 hè prestu, l'annu novu cuntene una speranza infinita, l'epidemia passerà infine, è u bè ghjunghjerà infine. Finu à quandu ognunu di i nostri impiegati apprezza a piattaforma, travaglia duru è accoglie u 2023 cù un atteggiamentu di travagliu più spirituosu, seremu sicuramente capaci di accoglie un futuru megliu.
In u 2023, l'annu novu, l'esperienza hè straordinaria, è l'avvene hè destinatu à esse straordinariu! Vi auguru à tutti: Bona salute, tuttu riescerà, è tutti i desideri si avvereranu! In l'avvene, speremu di pudè cuntinuà à travaglià inseme!
Data di publicazione: 05-02-2023




