Una breve introduzione à i sacchetti di plastica biodegradabili da Top Pack

Introduzione di a materia prima di plastica biodegradabile
U termine "plastiche biodegradabili" si riferisce à un tipu di plastica chì pò risponde à i requisiti d'usu è mantene e so proprietà durante a so durata di conservazione, ma pò esse degradata in sustanzi rispettosi di l'ambiente dopu l'usu in cundizioni ambientali naturali. Ottimizendu a scelta di e materie prime è u prucessu di pruduzzione, a plastica biodegradabile pò esse gradualmente decomposta in frammenti è infine decomposta cumpletamente sottu l'azione cumminata di a luce solare, a pioggia è i microrganismi per parechji ghjorni o mesi.

 

Vantaghji di a plastica biodegradabile
Durante l'azione mundiale "Pruibisce a plastica" è di fronte à a situazione di una maggiore cuscenza ambientale, a plastica biodegradabile hè vista cum'è un sustitutu di a plastica tradiziunale dispunibule. A plastica biodegradabile hè più facilmente decomposta da l'ambiente naturale chè i plastichi polimeri tradiziunali, è hè più pratica, degradabile è sicura. Ancu s'è a plastica biodegradabile entra accidentalmente in l'ambiente naturale, ùn causerà micca assai danni è pò aiutà indirettamente à raccoglie più rifiuti organici riducendu à tempu l'impattu di i rifiuti organici nantu à u recuperu meccanicu di i rifiuti plastichi.
A plastica biodegradabile hà i so vantaghji in termini di prestazioni, praticità, degradabilità è sicurezza. In termini di prestazioni, a plastica biodegradabile pò ottene o superà e prestazioni di e plastiche tradiziunali in certi campi. Mentre in termini di praticità, a plastica biodegradabile hà applicazioni è proprietà sanitarie simili à plastiche tradiziunali simili. In termini di degradabilità, a plastica biodegradabile pò esse degradata rapidamente in l'ambiente naturale (microrganismi specifici, temperatura è umidità) dopu l'usu è diventà detriti facilmente sfruttabili o gas non tossichi, riducendu cusì u so impattu nantu à l'ambiente. In termini di sicurezza, e sostanze prodotte o lasciate da i prucessi di plastica biodegradabile ùn sò micca dannose per l'ambiente è ùn affettanu micca a sopravvivenza di l'omu è di altri organismi. U più grande ostaculu per rimpiazzà e plastiche tradiziunali hè u fattu chì e plastiche biodegradabili sò più care da pruduce chè e so contraparti cunvinziunali o riciclate. Di cunsiguenza, a plastica biodegradabile hà più vantaghji di sustituzione in applicazioni cum'è imballaggi, film agriculi, ecc., induve u tempu d'usu hè cortu, a recuperazione è a separazione sò difficili, i requisiti di prestazioni ùn sò micca elevati è i requisiti di cuntenutu d'impurità sò elevati.

 

Sacchetti d'imballaggio biodegradabili
Oghje ghjornu, a pruduzzione di PLA è PBAT hè più matura, è a so capacità di pruduzzione tutale hè in prima linea in u plasticu biodegradabile. U PLA hà prestazioni eccellenti, è cù a diminuzione di u costu, si prevede chì si espanderà da u campu medicale di alta gamma à un mercatu più grande cum'è l'imballaggi è i film agriculi in u futuru. Quessi plastichi biodegradabili puderanu diventà a principale alternativa à i plastichi tradiziunali.
I sacchetti di plastica chì pretendenu esse biodegradabili eranu sempre intatti è capaci di purtà a spesa trè anni dopu esse stati esposti à l'ambiente naturale, secondu un studiu.
A ricerca hà testatu per a prima volta sacchetti compostabili, duie forme di sacchetti biodegradabili è sacchetti di plastica cunvinziunali dopu una longa esposizione à u mare, à l'aria è à a terra. Nisunu di i sacchetti s'hè decompostu cumpletamente in tutti l'ambienti.
U saccu compostabile pare esse andatu megliu cà u cusì dettu saccu biodegradabile. U campione di saccu compostabile era sparitu cumpletamente dopu à trè mesi in l'ambiente marinu, ma i circadori dicenu chì hè necessariu più travagliu per stabilisce ciò chì sò i prudutti di degradazione è per cunsiderà qualsiasi cunsequenze ambientali potenziali.
Sicondu a ricerca, l'Asia è l'Oceania rapprisentanu u 25% di a dumanda mundiale di plastichi biodegradabili, cù 360 000 tunnellate cunsumate in u mondu. A Cina rapprisenta u 12% di a dumanda mundiale di plastichi biodegradabili. Attualmente, l'applicazione di plastichi biodegradabili hè sempre assai bassa, a quota di mercatu hè sempre assai bassa, soprattuttu i prezzi di i plastichi biodegradabili sò alti, dunque a prestazione generale ùn hè micca cusì bona cum'è quella di i plastichi ordinari. Tuttavia, ci vulerà assai più quota di mercatu postu chì a ghjente serà cusciente di l'impurtanza di l'usu di sacchetti biodegradabili per salvà u mondu. In u futuru, cù l'ulteriore ricerca di a tecnulugia di i plastichi biodegradabili, u costu serà ulteriormente riduttu, è si prevede chì u so mercatu di applicazione si espanderà ulteriormente.
Dunque, i sacchetti biodegradabili stanu diventendu pianu pianu a prima scelta di i clienti. Top Pack si cuncentra nantu à u sviluppu di stu tipu di sacchetti dapoi anni è riceve sempre cummenti pusitivi da a maiò parte di i clienti.


Data di publicazione: 15 di lugliu di u 2022